فرمانده سپاه سیدالشهداء دیر خبر داد:

برگزاری ترتیل خوانی «نوای ملکوت» در حسینیه عاشقان ثارالله دیر

بوشهر-فرمانده سپاه سیدالشهداء شهرستان دیر گفت: برنامه ترتیل‌خوانی «نوای‌ملکوت» در حسینیه عاشقان ثارالله سپاه دیر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۱۳۵۳۲۹
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۴

برگزاری ترتیل خوانی «نوای ملکوت» در حسینیه عاشقان ثارالله دیربه گزارش خبرگزاری بسیج از دیر، عیسی داوریان صبح امروز در گفتگو با خبرگزاری بسیج از شهرستان دیر ،گفت خداوند در ایام سال فرصت‌هایی را برای بندگانش قرار می‌دهد که بندگان خدا از برکات و فیوضات الهی بهره ببرند که یکی از این فرصت‌ها ماه مبارک رمضان است و مقدمه‌ای برای ورود به این ماه وجود دارد که ماه‌های رجب و شعبان است که انشاالله همه ما از این دو ماه استفاده را برده باشیم و آماده ورود به ماه بهار قرآن شویم.

فرمانده سپاه شهرستان دیر   بیان کرد: برنامه ترتیل‌خوانی« نوای ملکوت» سال گذشته  موجب  یک‌دست شدن مراسمات قرآنی شد و امسال نیز با برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های صورت گرفته درحسینیه عاشقان ثارالله سپاه دیر برگزار می‌شود.

داوریان تأکید کرد: در این مراسم از ظرفیت قاریان استانی و شهرستانی در قرائت و همچنین روحانیون در بحث تفسیر قرآن استفاده خواهیم برد.

فرمانده سپاه دیر در پایان ضمن دعوت از همه عزیزان جهت حضور در مراسم افزود ، این مراسم  هر روز  راس ساعت 11:30 در محل حسینیه عاشقان ثارالله سپاه دیر  شروع  و روز های جمعه در محل مصلی نماز  پیگیری خواهد شد . /انتهای خبر

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار