توزیع ۱۲۰۰ بسته غذایی بین سیل‌زدگان پلدختر

نماینده بسیج اصناف کشور در مناطق سیل زده پلدختر گفت: یک هزار و ۲۰۰ بسته از اقلام مختلف غذایی آماده توزیع بین سیل‌زدگان پلدختر شد.
کد خبر: ۹۱۳۵۳۲۳
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۵

به گزارش  سرویس بسیج اصناف خبرگزاری بسیج سلمان شریفی روز دوشنبه در حاشیه توزیع اقلام غذایی در پلدختر از توزیع هزار و 200 بسته غذایی بین سیل زدگان در آستانه ماه رمضان خبر داد و اظهار داشت: این اقلام با همکاری بنیاد مستضعفان و بسیج اصناف کشور تهیه و تدارک دیده شده و بین سیل زدگان توزیع می‌شود.

وی افزود: اقلام و بسته‌های آماده شده پس از بررسی و ارزیابی میزان و حجم آسیب‌های وارده در مناطق مختلف سیل زده پلدختر توزیع می‌شود.

نماینده بسیج اصناف کشور در شهرستان سیل زده پلدختر گفت: امروز اقلام کمکی با همکاری بسیج اصناف و بنیاد مستضعفان به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان بین سیل‌زدگان توزیع شد.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون ۴۰۰ بسته غذایی از این تعداد بین سیل‌زدگان در مناطق مختلف شهر پلدختر توزیع شده و مابقی تا سه روز آینده توزیع خواهد شد.

شریفی یادآور شد: این اقلام و بسته‌ها بین سیل‌زدگانی که منازل آنها در جریان وقوع سیل در پلدختر تخریب شده و خانواده هایی که زیر چادر زندگی می‌کنند توزیع شده است.

ارسال نظرات