خبرهای داغ:
حبیبی گفت: هماهنگی و انسجام دستگاه‌های متولی در برخورد با آسیب‌ها به ویژه اعتیاد مهم است و با دوری از موازی کاری باید دنبال هم افزایی باشیم.
کد خبر: ۹۱۳۵۳۱۹
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، اولین جلسه کمیته توسعه مشارکت‌های مردمی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، در دفتر معاونت اقتصادی استانداری قزوین برگزار شد.

منوچهر حبیبی در این جلسه بیان کرد: در مبارزه با پدیده اعتیاد باید از همه ظرفیت‌ها استفاده کنیم و آسیب‌های آن را جدی بگیریم و بدانیم هیچکس از پیامدهای آن در امان نیست.

وی گفت: سازمان های مردم نهاد ظرفیت خوبی برای فرهنگ سازی و مبارزه با مواد مخدر دارند که باید از آن بخوبی استفاده کنیم.

این مسوول اضافه کرد: صندوق کارآفرین امید در استان توانسته در پرداخت تسهیلات اشتغال بسیار موفق و خوب عمل کند و امیدواریم در پرداخت تسهیلات به بهبود یافتگان از اعتیاد هم شرایط لازم را مهیا کند.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری قزوین اظهار کرد: اعتبارات خوبی برای اجرای طرح‌های اجتماعی و فرهنگی از سوی سازمان‌های مردم نهاد پیش بینی شده و در این زمینه محدودیتی نیست و اگر سمن‌ها برای استفاده از این تسهیلات معرفی شوند مشکلی برای پرداخت نداریم.

حبیبی عنوان کرد: هماهنگی و انسجام دستگاه‌های متولی در برخورد با آسیب‌ها بویژه اعتیاد مهم است و با دوری از موازی کاری باید دنبال هم افزایی باشیم.

وی افزود: لازم است از سمن‌های شناسنامه دار و تخصصی برای فرهنگ سازی و آموزش دانش آموزان بهره بگیریم تا این کار مهم و حساس بتواند نتایج ارزشمندی داشته باشد.

حبیبی گفت: تشکل‌های غیردولتی و مردمی چون از جنس مردم هستند در میان گروه‌های مختلف تأثیرگذارارتر بوده و باید از این ظرفیت در فرهنگ سازی بهره بگیریم.

۱۰۱۰/پ۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها