مسئول تعلیم وتربیت ناحیه بسیج دانشجویی استان زنجان تاکید کرد؛
مسئول تعلیم و تربیت ناحیه بسیج دانشجویی استان زنجان از برگزاری دوره طرح ولایت کشوری در مشهد مقدس خبر داد و گفت: این دوره به صورت 40 روزه و دردو دوره برای عموم دانشجویان خواهر وبرادر برگزار می‌گردد.
کد خبر: ۹۱۳۵۲۷۰
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۳:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج؛روح الله رستمی اظهار کرد: بسیج دانشجویی همه ساله در راستای ﺿﺮورت تحکیم بنیان¬‌های اندیشه ای دانشجویان مؤمن انقلابی سراسر کشور و حضور فعال و اثرگذار در میدان جنگ فکری – فرهنگی در ایام تابستان دوره‌های آموزشی مختلفی را برای  دانشجویان برگزار می‌کند.

وی با اشاره به فراغت دانشجویان در ایام تابستان، این زمان را بهترین فرصت برای برگزاری دوره های دانشجویی در موضوعات مختلف دانست وگفت:بسیج دانشجویی به عنوان فراگیرترین تشکل دانشجویی کشور در تابستان امسال دوره های متنوعی را برای طیف متنوعی از دانشجویان برنامه ریزی کرده است که از جمله این دوره‌ها می‌توان به طرح ولایت (40 روزه)، اسلام ناب (15 روزه) و دوره خط امام(ره) (7 روزه) اشاره کرد.

طرح ولایت کشوری در حالی بیست و چهارمین دوره خود را تجربه می‌کند که، بر خلاف سنوات گذشته امسال علاوه بر دانشجویان بسیجی حضور سایر دانشجویان علاقمند نیز ممکن شده است. علاقمندان پس از ثبت نام و شرکت در آزمون مجازی در وبگاه www.bq-network.ir و کسب حد نصاب به مصاحبه معرفی شده و افراد حائز نمره قبولی جهت شرکت در دوره معرفی خواهند شد.

لازم به ذکر است طرح ولایت 98 در دو نوبت به منظور فراهم آوردن شرایط ثبت نام افراد علاقمند در بازه های 17 تیر تا 25 مرداد و 30تیر تا 7 شهریوردر مجاورت حرم رضوی به میزبانی مشهد مقدس برگزار خواهد گردید. 

دانشجویان علاقمند جهت ثبت نام در سایت دوره تا اول خرداد ماه فرصت داشته و آزمون مجازی در دو بازه 22 لغایت 25 اردیبهشت ماه و 5 لغایت 10 خردادماه برگزار خواهد گردید.

شایان ذکر است با توجه به همت مضاعف سازمان بسیج دانشجویی و موسسه امام خمینی(ره) ظرفیت برای شرکت دانشجویان به بیش از 4 برابر افزایش یافته است.

 

ارسال نظرات