خبرگزاری بسیج: اولین جلسه شورای فرهنگ عمومی بخش خاوران با حضور اعضای این شورا برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۳۵۲۲۸
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۷

 به گزارش روابط عمومی بخشداری خاوران ،اولین جلسه شورای فرهنگ عمومی بخش خاوران در سال ۹۸ با حضور حسن بابایی بخشدار خاوران ، امام جمعه قیامدشت ، رئیس دادگاه عمومی بخش خاوران ، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان ری ، دبیر شورای شهر و نماینده شهرداری قیامدشت ، نماینده کلانتری ۱۷۴ قیامدشت ، رئیس اداره ورزش و جوانان بخش خاوران ، نماینده سازمان تبلیغات اسلامی ، رئیس شورای بخش خاوران ، مسئول حوزه علمیه خواهران قیامدشت و دهیاران روستاهای تابعه بخش خاوران در سالن جلسات بخشداری خاوران برگزار شد.

حسن بابایی بخشدار خاوران در ابتدای جلسه با تبریک حلول ماه مبارک رمضان افزود : بر اساس ضوابط ابلاغی ، جلسات شورای فرهنگ عمومی باید بصورت منظم برگزار شود.

وی گفت : تمام برنامه های اجتماعی و فرهنگی در شهر قیامدشت و روستاهای این بخش باید در این شورا مطرح و پس از دریافت مصوبه شورای فرهنگ عمومی بخش خاوران اجرا شود در غیر اینصورت از برگزاری آن برنامه جلوگیری خواهد شد.

 بابایی تاکید کرد: ما از برگزاری جشنواره های فرهنگی استقبال می کنیم و شهرداری قیامدشت و دهیاری ها نیز در برگزاری آن کمک خواهند کرد منتهی باید در این شورا مطرح شود و مصوبه این شورا را دریافت نماید.

بخشدار خاوران در ادامه گفت : فعالیت های فرهنگی در شهر قیامدشت نسبت به شهرهای دیگر شهرستان ری بهتر است اما نیازمند گسترش این فعالیت ها است و همچنین فعالیت های فرهنگی که قرار است برگزار شود باید تعریف شده و مشخص باشند. در ادامه جلسه حاضرین به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

 

ارسال نظرات