خبرهای داغ:
در دیدار رییس سازمان بسیج مستضعفین و فرمانده نیروی انتظامی مطرح شد؛

همکاری ناجا و سازمان بسیج در صیانت از ارزش های انقلاب بی بدیل بوده است

کد خبر: ۹۱۳۵۱۹۹
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۵

به گزارش خبرنگار سیاسی اجتماعی خبرگزاری بسیج، پیش از ظهر امروز دیدار سردار غیب پرور رییس سازمان بسیج مستضعفین و سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی صورت پذیرفت.

در ابتدا به رسم میزبانی سردار اشتری به ایراد سخنرانی پرداخت و ضمن اشاره به همکاری و هماهنگی مثال زدنی ناجا و سازمان بسیج تأکید کرد: در صیانت از ارزش های دینی و انقلابی غیرتمندانه ایستاده ایم.

سردار حسین اشتری ضمن تبریک پیشاپیش ایام ماه مبارک رمضان و خیرمقدم به سردار "غیب پرور" و هیئت همراه گفت: از برادر عزیز و بزرگوار سردار غیب پرور؛ رئیس سازمان بسیج مستضعفین و معاونانشان که امروز زحمت کشیدند و به ستاد فرماندهی نیروی انتظامی تشریف آوردند، قدردانی می کنم.

فرمانده ناجا با اشاره به همکاری های این دو نهاد انقلابی و ولایی ابراز داشت: نیروی انتظامی و سازمان بسیج در راستای تدابیر و منویات مقام معظم رهبری ، اقدامات بزرگ و بسیاری را دنبال، اجرایی و عملیاتی می کنند.

سردار اشتری در ادامه تأکید کرد: بحمدالله همکاری و هماهنگی مثال زدنی مطلوبی میان این دو نهاد ولایی و انقلابی وجود دارد و این همکاری ها تاکنون ثمرات و برکات بسیاری داشته است.

وی ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات خیرخواهانه بسیج در مناطق سیل زده گفت: در حادثه طبیعی سیل، بسیج برای کمک به هموطنان آسیب دیده ، به خوبی ایفای نقش کرد و شایسته است با تمرکز بر بهره گیری حداکثری از ظرفیت های موجود در ناجا و سازمان بسیج، در مواقع این چنینی اقدامات مشترک را دنبال کنیم.
سردار اشتری ضمن اشاره به نقش اثرگذار بسیج در جامعه، خاطر نشان کرد: سازمان بسیج در راستای صیانت و پاسداری از ارزش های اسلامی، انقلابی و منویات مقام معظم رهبری گام های خوبی برداشته است.

عالی ترین مقام انتظامی کشور ضمن تشریح همکاری های این دو نهاد انقلابی اظهار کرد: خوشبختانه در نیروی انتظامی و سازمان بسیج، نیروهای انقلابی، مومن و متعهدی فعالیت دارند که دل در گرو نظام اسلامی و فرامین فرماندهی معظم کل قوا دارند و باید این مهم را قدر بدانیم و تعاملات و همکاری ها را تقویت بخشیم.
فرمانده ناجا در پایان ضمن اشاره به برخی اقدامات نیروهای انتظامی با تأکید بر اینکه در صیانت از ارزش های دینی و انقلابی غیرتمندانه ایستاده ایم، مطرح کرد: بر ظرفیت بی بدیل سازمان بسیج واقفیم و معتقدیم که با تشکیل قرارگاه مشترک می توانیم همکاری ها را توسعه دهیم.

در ادامه رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به وجود وفاق و رفاقت عمیق میان نیروهای ناجا، بسیج و سپاه، از اقدامات نیروی انتظامی تقدیر کرد.

سردار غیب پرور ضمن تبریک ایام ابراز داشت: خداوند را برای توفیق درک دوباره ماه مبارک رمضان شاکریم و ان شاءالله بتوانیم از فیوضات این ماه کریم بهره ببریم.

سردار غیب پرور ضمن اشاره به اهمیت حفظ و صیانت از ارزش های اسلامی گفت: امروزه با توجه به هجمه های فرهنگی بیگانه که غالبا از سوی فضای مجازی و شبکه های اجتماعی جامعه را دچار برخی چالشها کرده است ما نیز دغدغه سامان دادن به این شرایط را داریم که جز با پای کار آمدن تمام نیروهای انقلابی امکان پذیر نیست.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اتصال سرچشمه زلال این دو نهاد انقلابی گفت: نیروی انتظامی و سازمان بسیج به سرچشمه زلال ولایت متصل هستند و این مهم، فرصت، برکت و سرمایه ارزشمندی است.

سردار غیب پرور ضمن تاکید بر به وفاق و رفاقت عمیق میان نیروهای سپاه، بسیج و ناجا ابراز کرد: فعالیت نیروهای ولایی و انقلابی در نیروی انتظامی و سازمان بسیج مستضعفان را برکت می دانیم.

وی با اشاره به همکاری ها و تعاملات فی مابین مطلوب نیروی انتظامی و سازمان بسیج خاطر نشان کرد: انجام اقدامات بزرگ در گرو رفتار و روحیه جهادی و انقلابی است و خوشبختانه امروز علاوه بر اینکه همدلی، یک دلی، ارتباط و تعامل میان نیروهای پلیس و بسیج وجود دارد، توسل بر روحیه جهادی و انقلابی نیز در این دو نهاد ولایی مشهود است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ضمن تاکید بر برکات انقلاب اسلامی یادآور شد: تمام قد از ارزش های اسلامی و انقلابی صیانت می کنیم.

رییس سازمان بسیج در پایان با بیان اینکه هماهنگی و هم افزایی مطلوبی میان ناجا و بسیج حاکم است، تأکید کرد: این رویکرد باید تقویت شود و هر روز شاهد بالندگی این دو نهاد متصل و همراه با ولایت باشیم.



ارسال نظرات
پر بیننده ها