مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه شهرستان فردیس :

نظام دینی رمز موفقیت جمهوری اسلامی در برابر دشمنان است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه شهرستان فردیس گفت: باید خدا را شاکر باشیم که در نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمت می‌کنیم، این نظام، نظام دینی بوده و رمز موفقیت ما نسبت به دیگر جهانیان نیز همین است.
کد خبر: ۹۱۳۵۱۳۳
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، حجت السلام والمسلمین رجبی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام رضا(ع) ضمن عرض خیر مقدم و گرامیداشت یاد شهید استاد مطهری (ره)و نقش و جايگاه آموزش عقيدتی و تبيين و تعميق معارف و آموزه‌های دينی در سپاه اظهار داشت : جمهوری اسلامی ايران يك نظام دينی و برخاسته از مكتب حيات بخش اسلام، مبتنی بر سه ركن رهبری و ولايت فقيه در تداوم ولايت ائمه و انبيای الهی و مكتب اسلام به عنوان محتوای نظام و مردم به عنوان قاعده نظام عهده دار شكل دهی دولت اسلامی، حكومت اسلامی، جامعه دينی و امت اسلامی است.

 

در ادامه حجت الاسلام دکترایمانی امام جمعه شهرستان فردیس در این همایش اظهار داشت: ‍‍مشکل امروز جامعه ما وادادگی و انفعال در مقابل غرب و آمریکاست.

امام جمعه فردیس رمز حفظ انقلاب اسلامی در مقابل ابرقدرت های جهان را اعتقادات و باورهای ملت ایران دانست و بر ضرورت تربیت جوانانی مؤمن، انقلابی و پیرو خط ولایت فقیه تأکید کرد.

حجت الاسلام علی اکبر ایمانی دراین مراسم، با بیان اینکه همه ایام روز استواری عقیده و تعمیق باورهای انقلابی است؛ بر لزوم تبیین اهداف و ارزش های انقلابی و افزایش بصیرت دینی و انقلابی نسل جوان به ویژه بسیجیان توسط مربیان عقیدتی سیاسی سپاه تأکید کرد.

وی با اشاره به اینکه ماموریت سپاه درقانون اساسی دفاع از انقلاب و ارزش های انقلابی تعریف شده است، خاطر نشان کرد: نیروی انسانی مؤمن و جوانان انقلابی، از سرمایه های عظیم کشورهستند که باید برای تقویت علوم اخلاق و احکام بر روی جوانان سرمایه گذاری شود. تبیین مسائل اعتقادی، افزایش بصیرت سیاسی و تربیت جوانان بسیجی مؤمن و انقلابی از مهمترین اهدافی است که باید در راستای حفظ انقلاب توسط سپاه به ویژه مربیان عقیدتی سیاسی پیگیری شود.

 

 

خبرنگار بسیجی : رستمی

ارسال نظرات
پر بیننده ها