کارشناس مسائل سیاسی یکی از مهمترین روش های مقابله با جنگ اقتصادی دشمن ، اتکا به ظرفیت داخلی و توان نخبگان و دانشجویان بسیجی عنوان کرد.
کد خبر: ۹۱۳۵۱۳۰
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، دکتر کنی کارشناس مسائل سیاسی در جلسه هدایت سیاسی که به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه با حضور پایوران و سربازان و فرماندهان حوزه های محلات و اقشار در حسینیه سپاه ناحیه نظرآباد برگزار شد ، اظهار داشت : همه مسئولان و مدیران در عرصه کار و خدمتگذاری باید مدیریت جهادی داشته باشند چون این کار سبب پیشرفت جامعه در همه زمینه ها می شود و نمونه بارز آن 8 سال دفاع مقدس است.

اتکا به ظرفیت داخلی ابزاری برای مقابله با فشارهای اقتصادی دشمنان است

وی با اشاره به نامگذاری سال رونق تولید که توسط مقام معظم رهبری نامگذاری شد یادآوری کرد : یکی از مهمترین روش های مقابله با جنگ اقتصادی دشمن ، اتکا به ظرفیت داخلی و توان نخبگان و دانشجویان بسیجی است .

وی افزود : مهمترین وظیفه ما در تحقق بخشیدن به شعار سال شناسایی نقاط قوت و ضعف شرکت های صنعتی هر شهرستان می باشد .

کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد : جهادگران بسیجی در هر شهرستان می‌توانند علت تعطیلی بعضی از شرکت‌های مجاور خود را شناسایی و مشکلاتی که بر سر راه شرکت های صنعتی می باشد با مسئولین همان شهرستان در میان بگذارند .

دکتر کنی با اشاره به مسئله نقض برجام از سوی آمریکا خاطرنشان کرد: نقض برجام به عنوان ابزار فشار اقتصادی است بنابراین پرهیز از مسائل حاشیه‌ای، ایجاد امید در جامعه، اتکا به توانمندی مردم به ویژه جوانان، تقویت نخبگان، شفاف سازی و روشنگری در شرایط کنونی مهم‌ترین ابزار برای مقابله با فشارهای اقتصادی دشمنان نظام است.

وی با بیان اینکه اتکا به ظرفیت‌های داخلی تاکید رهبر معظم انقلاب است عنوان کرد: شعار سال تحت عنوان رونق تولید نیز در همین راستا نامگذاری شده است.

ارسال نظرات