خبرهای داغ:
استاندار قزوین:

موقعیت استان، در برنامه ریزی های شهری مورد توجه قرار گیرد

زاهدی گفت: موقعیت قزوین به عنوان شهری چهارفصل با آثار متنوع و قابل توجه تاریخی و گردشگری باید در برنامه ریزی های شهری و در جذب گردشگران مورد توجه قرار بگیرد.
کد خبر: ۹۱۳۵۱۲۹
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، عبدالمحمد زاهدی در آئین بهره برداری و کلنگ زنی طرح های شهرداری قزوین که صبح امروز برگزار شد بیان کرد: با توجه به تغییر سبک زندگی دیگر نمی توان در خصوص نیازها و وضعیت یک شهر مانند گذشته و به شکل سنتی تصمیم گیری کرد و در جامعه امروز، حمل و نقل از مولفه های مهم در حوزه مدیریت شهری به شمار می رود.

وی گفت: شهرها نیز از بدو تولد تا بزرگ شدن مانند انسان نیازمندی های مختلفی دارند و این نیازها مدام در حال تغییر و تحول است.

استاندار قزوین اظهار کرد: قزوین به عنوان مرکز استان جمعیت قابل توجهی را در خود ساکن کرده و مانند دیگر شهرهای قدیمی و بزرگ کشور دارای یک بازار سنتی بزرگ و یک هسته مرکزی است که این موارد ضرورت مدیریت جامع ترافیکی این شهر را می رساند.

زاهدی عنوان کرد: شهرداری باید از ظرفیت فناوری های روز برای ساماندهی به مشکلات ترافیکی قزوین بهره مند شود.

وی افزود: البته شهرداری قزوین تاکنون نگاه خوبی به رفع نیازهای شهر در حوزه های مختلف داشته است و موقعیت قزوین به عنوان شهری چهارفصل با آثار متنوع و قابل توجه تاریخی و گردشگری، باید در برنامه ریزی های شهری و در جذب گردشگران مورد توجه قرار بگیرد.

گفتنی است در این مراسم از 21 طرح شهرداری قزوین بهره برداری و سه طرح نیز کلنگ زنی شد.

۱۰۱۰/پ۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار