خبرهای داغ:
مسؤول بسیج هنرمندان خوزستان خبرداد:

اجرای بیش از 40 عنوان برنامه هنری توسط هنرمندان بسیجی در مناطق سیل‌زده

مسؤول بسیج هنرمندان خوزستان گفت: هنرمندان بسیجی استان تاکنون بیش از 40 عنوان برنامه هنری در مناطق مختلف سیل زده اجرا کرده اند و این روند همچنان ادامه دارد.
کد خبر: ۹۱۳۵۱۱۷
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۰

عادل نوروزیان مسؤول بسیج هنرمندان خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در اهواز عنوان کرد: با وقوع سیل در مناطق مختلف استان همه اقشار و نهادها تلاش کردند تا در حد توان خود به یاری مردم آسیب دیده از سیل بشتابند و در همین راستا بسیج هنرمندان خوزستان نیز با تمام توان برای کمک به هم استانی‌های سیل زده شتافت.

وی با اشاره به حضور بی‌نظیر هنرمندان بسیجی خوزستان افزود: تاکنون علاوه بر حضور هنرمندان در قالب گروه های جهادی برای مقابله با ورود سیل به روستاها و شهرهای مختلف از طریق احداث سیل بند و کمک به تخلیه مردم این مناطق در مراحل اولیه و تخلیه آب از روستاها، خدمت رسانی و توزیع اقلام ضروری در میان سیل زدگان در مراحل بعد، هنرمندان بسیجی در راستای کاهش آلام مردم سیل زده به ویژه کودکان که بیشترین آسیب روحی را در این ایام متحمل شده اند، بیش از 40 عنوان برنامه مفرح هنری را برای خانواده‌ها برگزار کرده‌اند.

مسؤول بسیج هنرمندان خوزستان افزود: در کنار این برنامه ها با رایزنی های صورت گرفته با برخی نهادهای کشوری برخی اقلام تهیه و به تناوب در حال توزیع در میان مناطق سیل زده می‌باشد.

نوروزیان تاکید کرد: این روند خدمت رسانی به مردم توسط بسیج هنرمندان استان همچنان ادامه دارد و تا زمانی که احساس نیاز شود هنرمندان بسیجی در کنار مردم سیل زده می‌مانند.

وی در پایان نیز از گروه های هنری مختلف که تمایل به حضور و ایفای نقش در مناطق سیل زده استان دارند خواست تا جهت هم افزایی به بسیج هنرمندان استان واقع در مجتمع بهشت هویزه مراجعه نمایند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها