رئیس کمیته امداد فراهان خبر داد

حمایت ۲۷۹ حامی از کودکان ایتام و محسنین در فراهان

رئیس کمیته امداد فراهان از حمایت ۲۷۹ حامی از کودکان ایتام و محسنین در فراهان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۳۵۱۱۳
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از فراهان؛ غلامرضا حافظ کمال، رئیس کمیته امداد فراهان با اشاره به اهمیت حمایت از محرومیان و نیازمندان گفت: کمیته امداد در راستای حمایت از محرومین و نیازمندان طرح های مختلفی را دارد که از جمله این طرح ها می توان به طرح اکرام ایتام و محسنین اشاره کرد.

وی با اشاره به اینکه 781 حامی شهرستان فراهان حمایت از 279 کودک مشمول طرح‌های «اکرام ایتام » و «محسنین» را عهده‌دار هستند، افزود: طی سال گذشته 326 میلیون و 800 هزار تومان توسط حامیان ایتام و 192 میلیون و 600 هزار تومان توسط حامیان محسنین به کودکان مشمول این طرح کمک شده است.

حافظی کمال با بیان اینکه حامیان طرح‌های اکرام ایتام و محسنین علاوه بر پرداخت کمک های نقدی، برای رفع مشکلات تحصیلی، مسکن و جهیزیه فرزندان معنوی خود نیز ماهیانه به شیوه‌های گوناگون اقدام می کنند، بیان کرد: کمک به ایتام و نیازمندان از دستورات دینی ما است که به آن تاکید فراوان شده است و ما نیز باید در این راستا کوشا باشیم.

این مقام مسئول با بیان اینکه در حال حاضر تعداد سه هزارو 38 خانوار تحت حمایت کمیته امداد شهرستان فراهان هستند، گفت: از این تعداد دو هزارو 298 خانوار معیشت بگیر هستند و در سال گذشته پنج میلیارد و 208 میلیون تومان به حساب این خانوارها واریز شده است.

ارسال نظرات