مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه قدس گیلان:

سند ۲۰۳۰ به دنبال تبدیل جوان ایرانی به یک سرباز آمریکایی است

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه سپاه قدس گیلان گفت: سند ۲۰۳۰ بجای آدم متدین و مذهبی یک سرباز آمریکایی تربیت می‌کند و متاسفانه عده‌ای آشکارا می‌گویند ما در حوزه بیست و سی کوتاه نمی‌آییم: این یعنی در گوشه و کنار آموزش و پرورش سند ۲۰۳۰ دارد اجرا می‌شود.
کد خبر: ۹۱۳۵۰۹۴
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۲
سند ۲۰۳۰ به دنبال تبدیل جوان ایرانی به یک سرباز آمریکایی است
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، حجت الاسلام و المسلمین غلامحسن تسخیری، مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه قدس گیلان در جمع مربیان و هادیان عقیدتی و سیاسی سپاه ناحیه رشت ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان اظهار کرد: ماه رمضان ماه عبادت و رحمت است و باید از این فرصت استفاده لازم را ببریم.

وی با اشاره به اینکه در داخل کشور دو طیف داریم افزود: یک طیف می‌گویند با آمریکا تعامل کنیم یک طیف می‌گویند با آمریکا تقابل کنیم و این جریان مربوط به امروز نیست و از اول انقلاب وجود داشته است.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه قدس گیلان گفت: وقتی وقایع اول انقلاب مانند ماجرای لانه جاسوسی را بررسی کنیم، افرادی در بدنه نظام و مسئول هم بودند، ولی این روند تقابل مقابل آمریکا را قبول نداشتند میگویند ما نمیتوانیم بدون آمریکازندگی کنیم، دنیا یعنی آمریکا، این تفکر از آن زمان وجود داشت و الآن هم وجود دارد.

وی افزود: تعاملشان برای چه بود؟ میگویند باید وارد جامعه جهانی شویم باید برای مراوده با جهان با آمریکا تعامل کنیم، توسعه و پیشرفت ما وابسته به تعامل با آمریکاست. برای تعامل باید مذاکره کنیم، مذاکره نقطه به نقطه. نگاه دوم نگاه تقابلی است و میگوید باید با آمریکا تقابل کرد، چون رسالتی داریم.
سند ۲۰۳۰ به دنبال تبدیل جوان ایرانی به یک سرباز آمریکایی است

تسخیری با بیان اینکه مسئولان سخنان رهبری را الگو قرار دهند تصریح کرد: مشکل ما مذاکره و مسئله هسته‌ای نیست مشکل ما با آمریکا بنیادیست، مشکل آمریکا اسلام است و رسالت ما حفظ اسلام است.

وی با اشاره به اینکه نمی‌توان خوی استکباری امریکا را عوض کرد افزود: همین خوی استکباری است که به یک کشور میگوید گاو شیر ده و توهین میکند و میگوید: اگر ما (آمریکا) نباشیم باید شما در شهر‌های مدینه و... فارسی حرف بزنید.

تسخیری بیان کرد: ما امروز توان بازدارندگی داریم باقدرت تقابل به اینجا رسیدیم که با تعامل نمی‌توانستیم، نگاه تعامل را دولت‌های ما انجام دادند که هنوز در اقتصاد مانده اند، حضرت آقا ۱۷ سال است میگوید معیشت مردم، اقتصاد مقاومتی. اگر نگاه تقابلی داشتند امروز وضعیت معیشت مردم اینگونه نبود.


وی افزود: آقایان با نگاه تعامل قرارداد‌هایی را امضا کردند که رو نشده است، یکی را حضرت آقا رو کردند، سند ۲۰۳۰، حضرت آقا در جمع فرهنگیان گفتند: سند ۲۰۳۰ بجای آدم متدین و مذهبی یک سرباز آمریکایی تربیت می‌کند. عده‌ای آشکارا می‌گویند ما در حوزه بیست و سی کوتاه نمی‌آییم. یعنی در گوشه و کنار در مراکز آموزشی سند ۲۰۳۰ دارد اجرا می‌شود.


انتهای پیام/
ارسال نظرات