خبرهای داغ:
در دیدار مسوول و چند تن از اعضای سازمان بسیج مهندسین صنعت استان با معاون اقتصادی استاندارقزوین؛
نشست عباسی مسوول بسیج مهندسین صنعت استان قزوین و جمعی از مهندسین این سازمان با منوچهر حبیبی معاون اقتصادی استاندار قزوین در خصوص تشریح طرح صنعت یار برگزار گردید.
کد خبر: ۹۱۳۵۰۸۴
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، نشست عباسی مسوول بسیج مهندسین صنعت استان قزوین و جمعی از مهندسین این سازمان با منوچهر حبیبی معاون اقتصادی استاندار قزوین در خصوص تشریح طرح صنعت یار برگزار گردید.


در این جلسه عباسی به تشریح اقدامات صورت گرفته در این خصوص و و ارائه پیشنهاداتی در اجرای این طرح از قبیل ( نظارت بر تسهیلات اعطایی واحدهای صنعتی و رفع موانع موجود در عارضه یابی واحدهای صنعتی ) در سطح استان با حضور اعضای ستاد صنعت یار سازمان بسیج مهندسین استان قزوین پرداخت.


مسوول بسیج مهندسین صنعت در گفتو گو با خبرنگار خبر گزاری بسیج در حاشیه این جلیه اظهار کرد: تشکیل شورای راهبردی استان با حضور معاون هماهنگ کننده سپاه و معاون اقتصادی استاندار و مدیران و مسئولین مرتبط در صنعت استان و گزارش اقدامات صورت گرفته در این ستاد به صورت ماهانه از دستاود های این جلسه بود


وی ادامه داد: انعقاد تفاهم نامه با اداره صنعت و شرکت شهرکهای صنعتی استان با ذکر موارد همکاری سازمان بسیج مهندسین با این دو سازمان در حضور معاون اقتصادی استاندار قزوین از برنامه هایی است که فرار است در هفته آینده صورت بگیرد .


عباسی در خاتمه گفت: مکاتبه سازمان بسیج مهندسین صنعت استان با معاونت محترم اقتصادی استانداری در خصوص عضویت این سازمان در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان از دستاورد های دیگر این نشست می باشد .


1004/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها