خبرهای داغ:
مدیر آموزش و پرورش شهرستان شاهرود گفت:‌ امروز کاهش اعتماد مردم به دستگاه‌های مختلف اجرایی یکی از مشکلات جامعه است.
کد خبر: ۹۱۳۵۰۸۲
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سیدمحمد موسوی در دیدار معاونان آموزش و پرورش، مسؤولان نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه شاهرود و گروه پدافند هوایی ۱۰ محرم با امام جمعه شاهرود به مناسبت هفته‌های معلم و عقیدتی سیاسی بیان کرد: حفظ نظام، دستاورد‌های انقلاب اسلامی و تربیت و ترویج شعائر اسلامی وظیفه دو نهاد سپاه پاسداران و آموزش و پرورش است و این دو نهاد در این راستا حرکت می‌کنند.
وی با بیان اینکه امروز کاهش اعتماد مردم به دستگاه‌های مختلف یکی از مشکلات جامعه است، افزود: از دلایل این امر، می‌توان به عملکرد، خروجی‌ها و تبلیغات در فضای عجیب و غیرقابل کنترل مجازی اشاره کرد که کاهش اعتماد عمومی را در برداشته است.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان شاهرود با تأکید بر لزوم تقویت آموزش و پرورش افزود: در آموزش و پرورش شهرستان، دو هزار و ۱۰۵ نیروی شاغل، یک هزار نیروی غیردولتی، دو هزار نفر بازنشسته و ۲۴۰ مدرسه، مؤسسه و آموزشگاه وجود دارد.
موسوی با بیان اینکه نقد این دستگاه در جا‌های خاصی باید مطرح شود، گفت: در تریبون‌های عمومی باید نقاط مثبت را بگوییم و بدانیم که فعالیت‌های آموزش و پرورش برگرفته از سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است و باید همه کار کنیم تا با محدودیت‌ها، مدیریت بهتری داشته باشیم.
وی تصریح کرد: ارائه خلاقانه برنامه‌ها و محتوا‌های تأییدشده آموزش و پرورش به نسل آینده با همکاری همه نهاد‌ها به‌ویژه سپاه و بسیج مورد استقبال ماست تا بتوانیم شاهد تربیت جوانان انقلابی باشیم.
حجت‌الاسلام عیسی سلیمانی، مسؤول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه شاهرود نیز در این دیدار در سخنانی با تبریک هفته‌های معلم و عقیدتی سیاسی گفت: باید در سنگر تعلیم و تربیت درست حرکت و در جامعه این مهم را ترویج کنیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها