سرهنگ علی خالقیان مسئول بنیاد تعاون بسیج و معاون هماهنگ کننده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با دکتر جواد فغانی مدیر کل امور شعب بانک مهر اقتصاد استان سمنان دیدار کرد.
کد خبر: ۹۱۳۵۰۷۹
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، سرهنگ علی خالقیان مسئول بنیاد تعاون بسیج و معاون هماهنگ کننده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در این دیدار با بیان اینکه آمریکا در تقابل با انقلاب اسلامی از سال2006 تا 2012 جنگ را از وزارت امور خارجه به خزانه داری آمریکا منتقل کرد گفت : آمریکا با به وجود آوردن جنگ تمام عیار اقتصادی علیه ایران، ارزش پول ملی کشورمان در سال 2006 با 50 درصد کاهش و قیمت ها نیز افزایش پیدا کرد که این کار آمریکا تعجب این کشور را نیز در پی داشت.
وی با بیان اینکه کشور ایران دارای معادن، انرژی و کالاهای متنوع و ... است تصریح کرد : سهم 27 درصدی انرژی دنیا و بیش از 6 هزار معدن و 307 کالای اساسی و استراتژیک خاورمیانه در اختیار کشور ایران است.
سرهنگ خالقیان با بیان اینکه امروز بانک ها در خط مقدم جبهه ی اقتصادی هستند تصریح کرد : بانک ها می توانند با هدایت نقدینگی کشور که عدد بالایی است باعث رونق تولید در کشور شده و اقتصاد ایران اسلامی را پویا نگه دارند.

دیدار معاون هماهنگ کننده سپاه قائم استان سمنان با مدیرکل شعب بانک مهر اقتصاد استان

دیدار معاون هماهنگ کننده سپاه قائم استان سمنان با مدیرکل شعب بانک مهر اقتصاد استان

ارسال نظرات
پر بیننده ها