خبرهای داغ:
معاون استاندار و فرماندار میانه در آیین تجلیل از خانواده های شهدای فرهنگی با تاکید بر نقش هدایتی معلمان در جامعه، گفت: فرهنگیان محور انسجام و وحدت ملی در جامعه هستند.
کد خبر: ۹۱۳۵۰۶۱
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمدرضا مشایخی با اشاره به حساسیت بالایی روز معلم بویژه در وضعیت کنونی جامعه با توجه به تحریم ها و هجمه های مختلف، اظهار کرد: باید با انسجام و وحدت ملی که محور آن فرهنگیان بصیر و آگاه جامعه می باشند به مقابله با هجمه ها و چالش اقتصادی تمام عیار از جانب معاندین نظام و در راس آنها استکبار جهانی پرداخت.

وی ضمن تبریک روز معلم و گرامیداشت یاد و خاطره فیلسوف و اسوه معلمی -شهید آیت الله مطهری- با تاکید بر نقش هدایتی و پیشرو بودن فرهنگیان در جامعه، نسخه رهایی بخش جامعه را انسجام و وحدت ملی با محوریت فرهنگیان عنوان کرد.

مشایخی جنگ تمام عیار اقتصادی و پمپاژ یاس و ناامیدی در جامعه بویژه در بین نسل نوجوان و جوان جامعه را از تهدیدات مهم در جامعه برشمرد و افزود: همه بویژه فرهنگیان به عنوان قشر آگاه جامعه نباید بگذاریم یاس و ناامیدی و القائات مختلف به این نسل تحمیل شود.

فرماندار ویژه میانه، پشتیبانی مردم از نظام، انقلاب، رهبری و حرکت در مسیر منویات ایشان به عنوان گام دوم انقلاب را سبب عبور موفقیت آمیز از این گذر عنوان کرد و گفت: توسعه پایدار جامعه، برنامه اصلی نظام اسلامی ایران بوده و برای این امر، نیروی انسانی ماهر و کارآمد نیاز است که به دست شما فرهنگیان به عنوان مرجعیت اجتماعی، علمی و آموزشی، تربیت یافته و خواهد یافت.

مدیر آموزش و پرورش میانه نیز در ادامه، همه موفقیت های آموزش و پرورش منطقه را حاصل تلاش های همکاران فرهنگی دانست و با اشاره به رتبه های کسب شده منطقه در حوزه های مختلف افزود: امروز مهمترین اولویت و سرلوحه برنامه های دستگاه تعلیم و تربیت منطقه، تکریم مقام معلم و ارج نهادن به این عزیزان است.

یوسف ساجدی فر، تکریم مقام معلم را یک وظیفه همگانی دانست و گفت: آموزش و پرورش با فراهم کردن امکانات رفاهی برای فرهنگیان در راستای تکریم آنان قدم های ارزشمندی برداشته است.

آیین تجلیل از خانواده های شهدا، بازنشستگان و معلمان نمونه منطقه با حضور جمعی از مسئولان و فرهنگیان در مرکز رفاهی آموزشی فرهنگیان میانه برگزار شد.

ارسال نظرات