معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قدس گیلان گفت: مراسم سالگرد شهید مدافع حرم "جواد دوربین" روز سه‌شنبه با سخنرانی سردار رمضان شریف، سخنگوی کل سپاه پاسداران در بندرانزلی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۱۳۵۰۶۰
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، روح‌الله پوراسماعیلی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مراسم سالگرد شهید مدافع حرم "جواد دوربین" روز سه‌شنبه ساعت ۱۷:۰۰ و با سخنرانی "سردار رمضان شریف"، سخنگوی کل سپاه پاسداران در گلزار شهدای بندرانزلی برگزار می‌شود.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قدس گیلان خاطرنشان کرد: از مردم شهید پرور و ولایت‌مدار استان گیلان انتظار می‌رود که همچون گذشته با حضور در مراسم این شهید، قدردانی خود از تلاش‌ها و مجاهدت‌های شهیدان را به همگان نشان دهند.

پوراسماعیلی بر ضرورت زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا تاکید کرد و عنوان داشت: واضح و مبرهن است که استقلال، عزت، امنیت و سربلندی کنونی جمهوری اسلامی، مدیون رشادت و ایثار همه شهدا به‌ویژه شهدای مدافع حرم است.

وی با اشاره به توطئه دشمنان بوسیله اجرای سند ۲۰۳۰ گفت: عده‌ای قصد دارند با اجرای سند ننگین ۲۰۳۰ نسلی غرب گرا تربیت کنند، اما بدانند که این توطئه آنان نیز همچون گذشته با شکست مواجه خواهد شد، زیرا بهترین الگو برای تربیت نسل جدید بدون شک سبک زندگی شهدا است.

پوراسماعیلی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب گفت: طبق فرمود: ه رهبر معظم انقلاب، جوانان و نسل جدید مومن و انقلابی زمینه ساز ایجاد تمدن نوین اسلامی و ظهور امام زمان (عج) هستند، از این رو اجرای دقیق منویات ایشان در این بیانیه برای رسیدن به اهداف مورد نظر ضروری است.

به گزارش تسنیم، شهید مدافع حرم "جواد دوربین" در سال ۱۳۴۶ دیده به جهان گشود و تمام عمر شریف خود را در راه پاسداری از انقلاب و آرمان‌های اسلام گذراند؛ وی از بازنشستگان سپاه بندرانزلی بود، اما عشق به دفاع از آرمان‌های امام خمینی (ره) باعث شد که به صورت داوطلبانه به سوریه برود.

سردار سرافراز و رشید انقلاب اسلامی سرانجام در ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ توسط ایادی کفر و استکبار در خان‌طومان سوریه به درجه رفیع شهادت نائل شد و به جمع سایر شهدای رفیق خود پیوست؛ از این شهید بزرگوار سه پسر و یک دختر به یادگار مانده است.

انتهای پیام/
ارسال نظرات