خبرهای داغ:
استاندار قزوین

بهترین خدمت استان، به مسافرین، کاهش تصادفات بود

زاهدی گفت: استان قزوین نسبت به سایراستانها شرایط خاص تری دارد. همه دستگاههای استان در ارائه خدمات به میهمانان نوروزی، بسیار تعامل داشته و بهترین خدمت استان، به مسافرین،کاهش تصادفات بود.
کد خبر: ۹۱۳۵۰۵۸
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، ستاد خدمات سفر و تجلیل از خادمین سفر استان قزوین به ریاست عبدالمحمد زاهدی استاندار، علی فرخزاد معاون عمرانی استاندار و مدیران دستگاههای خدمات رسان و امدادی استان در سالن جلسات دفتر استاندار برگزار شد.

زاهدی در این جلسه بیان کرد: استان قزوین نسبت به سایراستانها شرایط خاص تری دارد. همه دستگاههای استان در ارائه خدمات به میهمانان نوروزی، بسیار تعامل داشته و بهترین خدمت استان، به مسافرین،کاهش تصادفات بود.

وی گفت: در طول تعطیلات نوروز، حدود 23 میلیون و 700 هزار تردد در استان وجود داشته که این مسافران، همه نوع خدمتی را دریافت کردند و با توجه به اینکه اعتراضی در ارایه خدمات وجود نداشته، تلاش همه دستگاه ه قابل تقدیر است.

اساندار قزوین اظهار کرد: ما باید هرسال تجارب نو داشته باشیم و هدف اصلی همه ما باید این باشد که استان به عنوان یکی از مقاصد گردشگری کشور انتخاب شود و این ظرفیتی است که استان قزوین در این زمینه دارد.

وی عنوان کرد: به ویژه با توجه به نزدیکی استان قزوین به پایتخت، این امکان وجود دارد که هر هفته می تواند مرکز گردشگری باشد و تجارب این سفرها باید در رفع نواقص در تعطیلات بعدی مورد استفاده قرار گیرد.

زاهدی گفت: به دلیل پیشرفت تکنولوژی، میزان اشتغالزایی در صنعت و کشاورزی کاهش می یابد. اما در حوزه خدمات این گونه نیست و ظرفیت زیادی برای توسعه این حوزه وجود دارد.

1010/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها