سردار اکبری در دیدار با رئیس آموزش و پرورش استان:
فرمانده سپاه قمربنی هاشم(ع) و جمعی از مسئولان سپاه استان با رئیس آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری به مناسبت هفته معلم دیدار کردند.
کد خبر: ۹۱۳۵۰۴۷
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام به همراه جمعی از مسئولان سپاه چهارمحال و بختیاری با حضور در آموزش و پرورش استان، هفته معلم را به فرهنگیان تبریک گفت.

سردار علی محمد اکبری در دیدار با رئیس آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری ضمن گرمیداشت فرارسیدن ماه مبارک رمضان و بزرگداشت یاد و خاطره استاد شهید علامه مطهری و شهدای فرهنگی استان، روز معلم را تبریک گفت و افزود: به فرموده حضرت امام خمینی(ره)، معلمی ادامه راه انبیاء است.

سردار اکبری با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع معلمان کشور، اظهار کرد: فرمان معظم له مبنی بر گرفتن آرایش جنگی مقابل تهدیدات دشمنان انقلاب اسلامی، علاوه بر نیروهای مسلح، دستور به همه ارکان نظام و دستگاه های مختلف در عرصه های اقتصادی، فرهنگی و ... نیز می باشد.

فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام گفت: دشمنان برای به راه انداختن جریان های تکفیری، 15 سال قبل از شکل گیری داعش، روی جوانان و نوجوانان سوری و دیگر کشورها کارکردند.

وی، تصریح کرد: جوانان و نوجوانان قشری بسیار تأثیرپذیر هستند و امروز اگر دقت نکنیم،  ارزش های دینی ما با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمنان، از بین خواهد رفت.

سردار اکبری، افزود: در سند2030 هم بصورت آشکار و پنهان گنجانده شده، تا اصول ارزشی جامعه اسلامی ما برداشته شود.

فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام خاطرنشان کرد: اگر یک معلم نسبت به مسائل دینی و اعتقادی بی تفاوت باشد، این بی تفاوتی ها در آینده جامعه خود را نشان خواهد داد.

وی، با بیان اینکه؛  تربیت نسل های آینده ما دست کسانی است که شغل شان همان راه انبیاء است، افزود: الگوی ما شهدای عزیز ما هستند. الگوی ما بیش از 4هزار شهید فرهنگی و 36هزار دانش آموز شهید است که در دوران دفاع مقدس به جبهه های نبرد حق علیه باطل رفتند و از بهترین سرمایه خود گذشتند.

سردار اکبری، در پایان اظهار کرد: اهمیت روز معلم این است که تفکرات شهید مطهری را بتوانیم در مدارس و دانشگاه ها و مجامع علمی کشور پیاده کنیم.

رئیس آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری نیز در این دیدار ضمن خیرمقدم و تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان به فرمانده و مسئولان سپاه قمربنی هاشم علیه السلام گفت: در مجموعه فرهنگیان استان، بحمدالله معلمان بسیار کوشا و دلسوزی داریم که از همه چیز خود برای تربیت این نسل گذشتند.

فرحناز قائدی، افزود: دشمن با جنگ نرم پیش آمده است و جامعه تعلیم و تربیت را هدف قرار داده و ما باید هوشیار باشیم که اگر می خواهیم از تمدن و فرهنگ شهدای مان پاسداری کنیم، باید مجموعه آموزش و پرورش را به بهترین شکل حفظ کنیم.

وی، ادامه داد: باید تلاش کنیم، در هر عرصه ای که هستیم به دغدغه فرهنگیان توجه کنیم، چرا که تأثیر فرهنگیان در جامعه مقطعی نیست، بلکه یک تأثیر دائمی و مستمر است.

قائدی با اشاره به اینکه دشمن راحت نمی نشیند و توطئه می کند، گفت: سند 2030 از نظر همه معلمین ما مطرود است.

وی، در پایان اظهار کرد: امیداورم خداوند به ما توان بدهد تا بتوانیم به وظیفه خود عمل کنیم و فراموش نکنیم که هرکسی بخواهد وارد این شغل(معلمی) شود، باید بسیار از خودگذشتگی داشته باشد.

در این دیدار که از سوی فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان چهارمحال و بختیاری  با اهدای شاخه های گل به فرهنگیان از مقام معلم تجلیل شد.

ارسال نظرات