مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان:

شهدا روشنگر مسیر اسلام و انقلاب اند

به مناسبت فرا رسیدن هفته عقیدتی-سیاسی و ماه مبارک رمضان، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان از منازل چند تن از شهدای استان بازدید کرد.
کد خبر: ۹۱۳۵۰۳۶
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰
به گزارش خبرنگاربسیج از زاهدان، حجت الاسلام علی اکبرپور، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان، عصر روز گذشته در حضور معاونین مختلف نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان، عقیدتی-سیاسی، روابط عمومی و تبلیغات سپاه سلمان و جمعی دیگر از همراهان، در حین بازدید و سرکشی از خانواده های شهید علی نیک پور و شهید محمود غزنوی (سعیدی نسب)، گفت: ارج نهادن به مقام شامخ شهدا امری بسیار مهم و قابل توجه است و تک تک ما مسلمانان نسبت به آن موظفیم چرا که شهدا روشنگر مسیر اسلام و انقلابند.

وی افزود: شهدا قطعا در نزد خداوند جایگاه ویژه ای دارند، به این دلیل که برای رسیدن به مقام والای شهادت ابتدا باید به لیاقت آن برسند و این جایگاه بندگی خالص الهی را می طلبد.

حجت الاسلام اکبر پور ضمن تاکید بر این موضوع که شهدا ولی نعمتان این انقلابند، بیان کرد: شکی نیست که راه شهدا راه حق است چرا که هر کسی به این جایگاه نرسیده بلکه آنان را گلچین کرده اند، گواه این موضوع آن است کهیکی از حلقه های وصل انسان به این دنیا خانواده و همسر و فرزند است و گذشتن از آنان به هیچ وجه آسان نیست اما این شهدا بودند که با این گذشت خود از جان و ناموس این کشور دفاع کرده و برای به احتزاز درآمدن پرچم اسلام جنگیدند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان در پایان بیان کرد: مرگ برای هر انسانی در این دنیا حق است و از آن گریزی نیست، حال گاها زودتر و یا دیرتر به سراغ افراد می آید، اما این مهم است که انسان به مرگی با شکوه و احترام از این دنیا برود در نتیجه چه مرگی زیباتر و والاتر از شهادت که نسیب شهدا به ویژه شهید علی نیک پور و شهید محمود غزنوی (سعیدی نسب) شد.
ارسال نظرات