خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه:

شهید مطهری تربیت شده مکتب علوی و ذوب در ولایت بود

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه در همایش گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در شهر ترک، شهید مطهری را الگوی کامل یک فرد انقلابی و اسلامی، معرفی کرد و گفت: شهید مطهری تربیت یافته مکتب علوی و ذوب در ولایت بود.
کد خبر: ۹۱۳۵۰۳۴
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسن امیرنژاد معلمی را مقامی با ارزش بالا توصیف کرد و با اشاره به اینکه خداوند و پیامبرانش، اولین معلمان بشریت بوده اند، اظهار کرد: معلمی شغل نیست بلکه عشق است و دستیابی به این نعمت بزرگ، سعادت می خواهد.

وی بر لزوم همراهی اخلاص، تزکیه، تقوا و بصیرت با علم تاکید کرد و افزود: علم بدون اخلاص و تقوا، چیزی بی ارزش است و سود اخروی ندارد.

  حجت الاسلام امیرنژاد شهید مطهری را آیینه تمام عیار یک فرد متفکر، انقلابی و اهل تشخیص دانست و اضافه کرد: او کسی بود که فقط و فقط به اسلام ناب محمدی می اندیشید و با مارکسیسم، کمونیسم، التقاط، چپ گرایی و اسلام آمریکایی، انگلیسی، اروپایی و ... بشدت مخالف بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه در ادامه به تبیین بخش هایی از گام دوم انقلاب پرداخت و آن را فرامینی برای ساختن آینده مملکت، دانست و اظهار داشت: جوانان صاحبان انقلابند، در این بیانیه بر نقش آنان در رشد و بالندگی کشور، بسیار تاکید شده است و باید مراقب باشیم که دشمن تمام توان خود را برای برنامه ریزی بر روی این قشر بکار گرفته است.

   وی اتحاد، حرکت جهادی و تفکر بسیجی را راهگشای حل مشکلات کشور عنوان و بیان کرد: داشته های زیرزمینی، روزمینی، و مغزهای متفکر در کشور ما در حد اعلاست و با مدیریتی صحیح و کارآمد، هیچ تحریم، تهدید، ارعاب و عربده کشی، نمی تواند حرکتمان به سمت پیشرفت و ترقی را متوقف سازد.

  همایش گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی با حضور بیش از 200 نفر از فرهنگیان و دانش آموزان بسیجی حوزه های شهید همت، شهید باکری و کوثر شهر ترک میانه در سالن اجتماعات آموزش و پرورش کندوان برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها