مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سپاه ثارالله خارگ در مراسم گرامیداشت چهلمین سالگرد شهادت استاد مرتضی مطهری و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج در میان بسیجیان به بیان ویژگی های شخصیتی شهید مطهری پرداختند.
کد خبر: ۹۱۳۵۰۳۳
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۴

مراسم گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در خارگ برگزار شدبه گزارش خبرگزاری بسیج از خارگ، صبح امروز  حجت الاسلام منصور نژاد در مراسمی که بمناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد شهادت استاد مرتضی مطهری و هفته عقیدتی سیاسی در حسینیه عاشقان ثارالله این جزیره برگزار شد به بیان ابعاد شخصیتی استاد شهید مرتضی مطهری پرداختند .

منصور نژاد یکی از ابعاد شخصیتی استاد شهید مطهری را پاسخگویی به نیازمندی های  فرهنگی روز بود . آنچه برای شهید مطهری خیلی مهم و مطرح بود، این بود که کتاب گرهی از مشکلات جامعه بگشاید  آنچنان که در سخنانش می گوید ( از روزی که دست به قلم برده ام هدفی جز رفع نیاز های جامعه نداشته ام)

وی ویژگی دیگر شخصیتی استاد مطهری را آشنای با زمان و آینده پیش رو را دانستند بطوری که ایشان اکثر تالیف ها و عقاید عصر خود را مطالعه و مورد نقد و بررسی قرار می دادند  و در تالیف های ایشان به وضوح  این ویژگی نمایان است .

در ادامه این مراسم بیانیه مشترک هفته عقیدتی سیاسی قرائت  گردید و در پایان مراسم از مربیان عقیدتی سیاسی و هادیان سیاسی تجلیل به عمل آمد .

ارسال نظرات