خبرهای داغ:
مدیرکل بنیاد استان قزوین در دیدار با خانواده شهید مدافع حرم گل‌محمد غلامی گفت: عزت و سربلندی امروز اسلام مدیون رشادت‌ها و ایثارگری‌های شهداست.
کد خبر: ۹۱۳۵۰۲۶
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، غلامرضا حقایق‌پور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین، بهرامعلی کشاورزقاسمی رییس بنیاد شهرستان بویین‌زهرا و جمعی دیگر از کارکنان بنیاد با خانواده شهید مدافع حرم گل‌محمد غلامی دیدار کردند.


در این دیدار، حقایق‌پور ضمن احوالپرسی گفت: شهدای مدافع حرم با حضور در کشورهای اسلامی مانند سوریه شجاعانه مقابل دشمنان ایستادند و با نثار خون خود توانستند از ارزش‌های اسلام حراست کنند.


وی با بیان اینکه عزت و سربلندی امروز اسلام مدیون رشادت‌ها و ایثارگری‌های شهداست، افزود: شهیدان با گذشتن از جان و مال خود آرامش و امنیت را به ما بخشیدند به همین دلیل قدردان آنها هستیم.


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین افزود: امروز همه‌ی ما وظیفه داریم که راه شهدا را ادامه دهیم و در احیای آرمان‌ها و اهداف شهیدان تلاش کنیم تا شرمنده آنها نباشیم.


در دیدار یاد شده، حقایق‌پور وضعیت معیشتی خانواده شهید غلامی و وضعیت تحصیلی فرزندان این شهید بزرگوار را مورد بررسی قرار داد.


وی همچنین راهکارهای لازم را جهت رفع مشکلات خانواده شهید غلامی اتخاذ کرد و مقرر شد پیگیری‌های لازم در این راستا صورت گیرد.


گفتنی است: در این دیدار، مسوولان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان از مقام والای خانواده شهید مدافع حرم گل‌محمد غلامی از شهدای تیپ فاطمیون تجلیل کردند.


1003/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها