خبرهای داغ:
شهردار آبيك:

كميته امداد معتمد مردم برای ارائه کمک به نیازمندان است

شهردار آبيك گفت: کمیته امداد با توجه به جایگاه قانونی و عملکرد شايسته و موثر خود، معتمدترین محل برای ارائه کمک به نیازمندان است.
کد خبر: ۹۱۳۵۰۱۷
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، فرشاد محمدحسيني کمیته امداد را یادگار امام خمینی (ره) دانست و بيان كرد: کمیته امداد با توجه به جایگاه قانونی و عملکرد شايسته و موثر خود، معتمدترین محل برای ارائه کمک به نیازمندان است.
وی ادامه داد: امروز کمیته امداد امام خمینی (ره) کوله باری از تجربه و کارنامه ای سراسر خدمت دارد که باید به این نهاد خدمتگذار بالید.

شهردار آبيك عنوان كرد: امدادگران باید قدردان خداوند سبحان باشند چراکه محل کار آنها جایگاه والایی است که برای خدمت به اقشاری از جامعه که خدمت به آنها در سیره علمی و عملی اسلام مورد توجه تلاش می کنند.

در ادامه مديركل كميته امداد استان قزوين گفت: در حال حاضر كميته امداد استان قزوين بيش از 29 هزار نفر را تحت حمايت خود دارد كه اين تعداد در جريان تشديد تحريم ها و افزايش قيمت ها رشد يافته است.

مجيد مومني تصريح كرد: البته لخشي از اين موضوع طبيعي است چراكه هدف آمريكا از تشديد تحيريم ها كوچك كردن سفره مردم است چراكه آنها مي دانند كه مردم مهمترين پشتوانه نظام هستند بنابراين از طريق فشار اقتصادي مي خواهند موج بدبيني و نارضايتي را در ميان مردم ايجاد كنند.

وي عنوان كرد: دشمن مي خواهد از اين فشارها موج ناآرامي درست كند و به موج سواري از نارضايتي مردم بپردازد از همين رو كميته امداد را يكي از مانع هاي خود در تحقق توطئه جنگ اقنصادي مي بيند در نتيجه رئيس كميته امداد را هم در فهرست احريم شدگان مي آورد.

مديركل كميته امداد استان قزوين يادآورشد: ولي تلاش دشمن نتيجه نداده و نخواهد داد چراكه واهي بودن ادعاهاي دشمن در مقاطع مختلف براي مردم روشن شده و از اين پس هم همين گونه خواهد بود و مردم هيچ گاه به كساني كه به آنها خدمت مي كنند را از دعاي خير و حمايت خويش محروم نمي كنند.

1001/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار