امضای تفاهم نامه آموزشی بین جهاددانشگاهی استان بوشهر و حوزه علمیه خواهران

تفاهم آموزشی پژوهشی ‌مابین جهاددانشگاهی استان بوشهر و حوزه علمیه خواهران این استان منعقد شد.
کد خبر: ۹۱۳۴۹۷۳
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، طی نشستی با حضور روسای جهاددانشگاهی استان بوشهر و رئیس حوزه علمیه خواهران استان تفاهم‌نامه همکاری میان این دو نهاد علمی به امضا رسید.

‎رییس جهاددانشگاهی استان بوشهر در این نشست گفت: همکاری و حضور در حوزه علمیه استان جهت همکاری‌های آموزشی و پژوهشی یکی از برنامه های این نهاد علمی در استان می باشد. 

‎دکتر علی احمدی زاده افزود: امید دارم با انعقاد این تفاهم‌نامه در راستای برگزاری دوره‌های آموزشی تخصصی و پژوهشی‌های کاربردی جهت طلاب حوزه گام های مؤثری را برداریم.

جهاددانشگاهی می‌تواند اقدامات مهمی  در راستای توانمندسازی و برگزاری دوره های تخصصی  انجام دهد

رئیس حوزه علمیه خواهران استان بوشهر در نشست با رییس جهاددانشگاهی با تأکید بر ضرورت همکاری میان این دو مجموعه، اظهار داشت: برای انعقاد این تفاهم‌نامه نشست‌هایی نیز در سال 97 میان حوزه علمیه و جهاددانشگاهی برگزار شد تا زمینه همکاری هرچه بیشتر فراهم شود.

‎فاطمه یوسفی در ادامه بیان داشت: جهاددانشگاهی در راستای توانمندسازی و برگزاری دوره های تخصصی زبان و فناوری اطلاعات و مشاوره می‌تواند اقدامات مهمی برای طلاب حوزه استان انجام دهد.

وی در ادامه افزود: حوزه علمیه نیز در جهت همکاری های فی مابین می‌تواند گام های موثری در حوزه آموزش و پژوهش در استان بردارد.

گفتنی است این تفاهم نامه به‌ منظور ایجاد زمینه‌های همکاری مشترک و با توجه به اهمیت و ضرورت ارتقاء سطح دانش، بین جهاددانشگاهی و حوزه علمیه خواهران استان بوشهر منعقد ‌گردیده است.

امضای تفاهم نامه آموزشی بین جهاددانشگاهی استان بوشهر و حوزه علمیه خواهران

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری ایسنا

ارسال نظرات