شهید مطهری دانشمندی کم نظیر برای زمان شناسی است

به مناسبت سالگرد شهید استاد مرتضی مطهری و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج و همچنین روز معلم نشستی با حضور مربیان و مدیران عقیدتی و جمعی از مسئولین در نمازخانه سپاه مالک اشتر شهرستان بوشهر برگزار گردید.
کد خبر: ۹۱۳۴۹۷۱
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، دراین مراسم حجت الا سلام والمسلمین انصاری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه : ضمن تسلیت به مناسبت شهادت استاد مرتضی مطهری اظهار داشت : به گفته بنیانگذار کبیرجمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) شهید مطهری پاره تن من و حاصل عمر من محسوب می شد .

انصاری: با معرفی آثار شهید مطهری افزود رمز موفقیت برای معلمین عقیدتی سیاسی انس و اخوت با آثار شهید مطهری که در هر زمینه پاسخگویی به شبهات است .

وی ادامه داد: شهید مطهری از مصلحان دینی بود و با اطلاعاتی که در زمینه دین اسلام داشت به نهضت روشنگری در جامعه در برابر گروههای مارکسیستی پرداخت و نقش موثری در انقلاب اسلامی داشت.و شهید تمام وجود گرانبهایش را نسبت به دین مبین اسلام و انقلاب فدا کرد .و شخصیتی وارسته و اسوه برای تمامی روحانیت و مصلحان دینی بود .

مسئول نمایندگی ادامه داد: شهادت شهید مطهری دلیل محکم و روشنی بر وحشت دشمن از وجود ایشان بود .آثار و برکات و روشنگریهای علامه مجاهد شهید مرتضی مطهری ، ایشان را یکی از بزرگترین متفکرین اسلامی عصر حاضر بر شمرد و توانست راه نیرنگ و خدعه را بر دشمنان اسلام و ایران اسلامی ببندد .

وی اظهارداشت: جایگاه والای معلم در اندیشه اسلامی و روز معلم را به معلمان زحمتکش و پرتلاش تبریک گفت و اضافه نمود : تربیت صحیح اسلامی باید در راس امور آموزش و پرورش قرار بگیرد و یکی از دغده غه های شهید والامقام تربیت صحیح در امور جامعه بود .

در پایان این نشست از مربیان و مدیران عقیدتی سیاسی با اهدای لوح سپاس تقدیر و تجلیل به عمل آمد .

شایان ذکراست این مراسم به همت تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بوشهر برگزار گردید .

ارسال نظرات
آخرین اخبار