مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج)استان زنجان:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج)استان زنجان گفت: برای تقویت روحیه امید در جامعه باید به دستاوردهای نظام اسلامی توجه كرده و روح امید را در جامعه تزریق کنیم.
کد خبر: ۹۱۳۴۹۳۸
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام بیگدلی در دیدار جمعی از فرماندهان وپاسداران سپاه انصارالمهدی (عج)با نماینده ولی فقیه در زنجان که به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی برگزار شد،با اشاره به آیات سوره الرحمن اظهار داشت:این آیات نشاندهنده اهمیت وجایگاه تعلیم وتربیت در قرآن بوده وتزکیه وتعلیم کتاب آسمانی از وظایف ورسالت های اصلی پیامبر (ص)بوده است.

وی بابیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با مسائل اعتقادی شکل گرفت،خاطرنشان کرد:پایه واساس سپاه مسائل اعتقادی ودین بوده وسپاه حافظ دستاوردهای انقلاب اسلامی است؛انقلابی که نشات گرفته از اسلام بوده وشهید مطهری نیز بر آن تاکید داشتند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج)با تاکید بر اینکه حفظ دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی برعهده سپاه پاسداران است، اظهار کرد: چنین نهادی باید از معرفت دینی و معنویات برخوردار باشد تا بتواند به وظیفه خود با روشنگری وبصیرت بالا عمل نماید.

حجت الاسلام بیگدلی افزود: سپاه پاسداران انگیزه خود به منظور مقابله با تهاجم و دفاع را بر اساس دین و دیانت و غیرت دینی و عقیده بنا نهاده است و چون انقلاب ما با دین پیوند خورده بنابراین برای حفظ دین و نگهداری انقلاب و دستاوردهای آن نیاز به چنین انگیزه ای می باشد.

وی بااشاره به اینکه تبیین بیانیه گام دوم انقلاب رسالت ووظیفه دینی همه است،گفت:در راستای تبیین بیانیه گام دوم انقلاب،سپاه محتوا وطرح های خود را آماده وبه مراکز آموزشی ابلاغ نموده است.

این مسئول تاکید کرد:در زمان کنونی و باتوجه به فرمایشات رهبری بیش از هر چیز امیدواری مهم است و باید تصویر واقعی از پیشرفت‌های انقلاب داشته باشیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج)به حضور سردار کرمی فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج)در مناطق سیل زده اشاره کرد وافزود:سپاه در تمامی برهه های حساس به صحنه آمده وبا تمام توان خدمت نموده است.

ارسال نظرات