ماه رمضان، ماه نزول قرآن و بهار قرآن کریم است، این ماه فصیلت‌های بسیاری دارد که انسان می‌تواند از آن بهره‌مند شود.
کد خبر: ۹۱۳۴۹۳۳
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۴
محمد ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از شاهرود با تشریح برنامه‌های ماه مبارک رمضان در موسسه فرهنگی بین الحرمین اظهار کرد: ماه رمضان، ماه نزول قرآن و بهار قرآن کریم است، این ماه فصیلت‌های بسیاری دارد که انسان می‌تواند از آن بهره‌مند شود.
مدیر موسسه فرهنگی بین الحرمین شاهرود با یادآوری اینکه برنامه‌های این ایام با عنوان  (با قرآن در رمضان و ضیافت الهی) اجرا می‌شود، خاطرنشان کرد: یکی از برنامه‌های شاخص در ماه مبارک رمضان جزء خوانی قرآن کریم است.
ابراهیمی گفت: این برنامه با حضور روزه داران و در سه زمان مختلف درشبانه روز برگزار خواهد شد.
وی از برگزاری جلسه سخنرانی، تفسیرقرآن، مراسم معنوی اعتکاف، نمایشگاه فرهنگی؛ مراسم افطاری و سحری، مناجات خوانی، طرح تصحیح قرائت نماز از دیگر برنامه‌های این ایام در موسسه است؛ برگزاری کرسی تلاوت قرآن و توزیع برگه‌های تدبر و تفسیر آیات، اجرای طرح حفظ موضوعی و اهدای هدایا با حاضرین از جمله جزئیات این کرسی تلاوت قرآن است.
وی ادامه داد: ویژه برنامه روز و شب ولادت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع) و مراسم احیای شب‌های قدر از دیگر برنامه‌های این ایام است.
ابراهیمی در ادامه از مساعدت و کمک به سیل‌زدگان کشور خبر داد که در قالب طرحی در ماه مبارک رمضان اجرا خواهد گردید و تصریح کرد: هر کسی به هر نحوی موظف است جهت همدردی به سیل‌زدگان کمک کند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها