خبرهای داغ:
تفکری که ظاهری مذهبی دارد قرآن می خواند ظاهر لباس روحانیت دارد که سکولاریسم  این تفکر را ترور می کند و اگر جریانات را نشناسیم فرصتها را از دست خواهیم داد. آن زمان تفکر التقاطی بین اسلام و سوسیالیسم بود،امروز لیبرال و اسلام است.
کد خبر: ۹۱۳۴۹۲۳
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۲

به گزارش خبر گزاری بسیج از فلاورجان ، همایش بزرگداشت مقام معلم و تبیین اندیشه های شهید مطهری به همت حوزه شهید فهیمده یک و باحضور فرهنگیان و فرمانده واحد های مقاومت در سالن اداره آموزش و پرورش شهرستان فلاور جان برگزار گردید.

 دراین همایش معلمی یک از کارشناسان مسائل سیاسی در مورد شهید استاد مطهری گفتند:ایشان چرا ترور شد ، وقتی نتوانستند از راه بحث و مناظره ایشان را بزنند تصمیم بر ترور ایشان گرفتند. گروهی که اسم آن را از فرقان گرفته شده و رهبر گروه یک روحانی که مفسر قرآن بود تصمیم می گیرند که ۳ گروه را بکشند.

وی در ادامه با اشاره به سه گروه که باید کشته شوند افزود:  گروه زر، زور و تزویر.گروه زر بازاریان و سرمایه داران ، زور نظامیان و تزویر روحانیون بودندکه همین سه قشری که در انقلاب نقش داشتند در گروه زر حاج مهدی عراقی که از اول انقلاب همراه امام بود .شهید لاجوردی را که بعد از مسئولیتش ترور کردند.گروه زور :شهید قرنی را در خانه اش زدند وگروه تزویر، شهیدان مفتح ،مطهری و... حضرت آقا را ترور می کنند.

معلمی در ادامه افزود: تفکری که ظاهری مذهبی دارد قرآن می خواند ظاهر لباس روحانیت دارد که سکولاریسم  این تفکر را ترور می کند و اگر جریانات را نشناسیم فرصتها را از دست خواهیم داد. آن زمان تفکر التقاطی بین اسلام و سوسیالیسم بود،امروز لیبرال و اسلام است.

معلمی در ادامه خاطرنشان کرد:بیانه حضرت امام خامنه ای راهبردی است راهبرد دهه پنجم انقلاب در پنجاه سال آینده که چه باید بکنیم .گام اول انقلاب از سال ۴۱ توسط امام خمینی (ره) آغاز گردید که بعد از رحلت آیت الله بروجردی شروع شد انقلاب اسلامی  و تشکیل نظام  قانون اساسی نوشته شد و در کنار آن نهادها تشکیل  شد.

وی در پایان گفت: برای تشکیل حکومت اسلامی سختیها، دشمنی ها داریم .الان چرا مخاطب جوانان هستند چون خلاق هستند ،با فکرند هر کس باید وظیفه خود را در گام دوم انقلاب بشناسد و به آن عمل کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها