خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه همدان خبر داد
مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه همدان از برگزاری جلسات «همگام با کشاورز» در سپاه ناحیه همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۳۴۸۹۰
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۶

برگزاری جلسات «همگام با کشاورز» در سپاه ناحیه همدانسرهنگ هادی گلیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به برگزاری جلسات «همگام با کشاورز» در سپاه ناحیه همدان اظهار داشت: در راستای تحقق شعار سال و ایجاد رونق تولید در کشور جلساتی در حمایت از کشاورزان عزیز و زحمتکش به عنوان پیشگامان عرصه تولید کشور و برای توانمندسازی کشاورزان شهرستان همدان برگزار شد.

وی گفت: این جلسات با عنوان «همگام با کشاورز» با محوریت بسیج مهندسین کشاورزی برگزار می‌شود که در این جلسات مشکلات کشاورزان احصاء می‌شود.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه همدان تصریح کرد: همچنین در این جلسات برای حل این مشکلات راهکارها و پیشنهادات مورد بررسی قرار می‌گیرد و راهکارهای بهره‌وری بیشتر در محصولات کشاورزی با استفاده از ظرفیت‌های بسیج مهندسین کشاورزی بررسی می‌شود.

وی عنوان کرد: ما با برگزاری این نوع جلسات در تلاش هستیم تا شرایطی را فراهم کنیم تا کشاورزان بتوانند در همه مراحل کاشت، داشت و برداشت از ظرفیت بسیج مهندسین کشاورزی استفاده کرده و میزان بهره‌وری به حداکثر برسد که نتیجه آن رونق تولید و افزایش درآمد برای کشاورزان خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات