محفل انس و مودت بازنشستگان سپاه بوشهر برگزار شد

صبح امروز محفل انس و مودت به همت کانون پیشکسوتان استان بوشهر در مصلی نماز جمعه برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۳۴۸۷۵
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر،  سرهنگ انبارکی در جمع بازنشستگان سپاه به تشریح توصیه های مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب پرداخت.

صبح امروز سرهنگ انبارکی معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق در جمع بازنشستگان سپاه ضمن عرض خیر مقدم خدمت خواهران ،برادران و پیشکسوتان و همچنین گرامیداشت هفته عقیدتی و سیاسی و سالروز شهادت شهید مرتضی مطهری محور سخنرانی خود را بیانیه حضرت آقا در گام دوم انقلاب قرار داد .
سرهنگ انبارکی گفت: مقام معظم رهبری در روزهای پایانی اسفند ماه سال گذشته یک سند راهبردی در نظام ابلاغ کردند که این سند مشهور شد به بیانیه گام دوم انقلاب که حضرت آقا فرمودند من ماه ها بر روی این گام دوم انقلاب کار کردم و از همگان خواهش می‌کنم این بیانیه را بخوانند و به آن عمل کنند.
وی گفت: پیشکسوتان جهاد و جبهه مقاومت ما همیشه و پیوسته در زمان هشت سال دفاع مقدس از پیشگامان این عرصه بودند و امروز هم ما شاهد حضور شما عزیزان پیشکسوت در عرصه‌های مختلف نظام جمهوری اسلامی هستیم. سرهنگ انبارکی خاطرنشان کرد: بیانیه گام دوم انقلاب باید به عنوان یک سند بنیادین بر تارک نظام مقدس اسلامی ما بدرخشد.
معاون هماهنگ‌کننده افزود: این بیانیه که حضرت آقا اشاره فرمودند شامل سه بخش است. بخش اول شامل یکسری نکات می باشد بخش دوم شامل برکات انقلاب اسلامی می‌شود و بخش سوم نیز توصیه های حضرت آقا می باشد.
انبارکی خطاب به پیشکسوتان عنوان کرد: به شما خدا قوت می‌گویم شما گام اول را به خوبی سپری کردید. انقلاب کردید از انقلاب دفاع کردید و در مقابل فتنه‌ها ،جنگ تحمیلی و تحریم ها ایستادگی کردید. ما امروز در بخش دوم انقلاب اسلامی قرار داریم و من به برخی از توصیه‌های حضرت آقا در گام دوم انقلاب می پردازم بخشی از آن توصیه ها شامل مسائل علمی و پژوهشی است برادران عزیز به مسائل علمی و پژوهشی همچنان باید در بدنه سپاه و مخصوصاً در بدنه بازنشستگان جاری و ساری باشد.

مولفه ای دیگر که حضرت آقا اشاره فرمودند بحث معنویت و اخلاق است .ماهیت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بحث معنویت و اخلاق است و باید سعی کنیم این معنویت و اخلاق را به خصوص در خانوادهای خود پیاده سازی کنیم امروز این برنامه ای که دوستان ما تدارک دیده‌اند محفل انس و مودت ، مودت یک مولفه ی قرآنی است چیزی فراتر از محبت است ما باید تلاش کنیم و این مجموعه بازنشستگان ما ارزشی و انقلابی در راستای فضایل اخلاقی و فضیلت باشد .و اما مولفه دیگر در بحث اقتصاد است. امروز بعضی می خواهند در جامعه ما این تفکر را جا بیاندازند که این مشکلات اقتصادی علت آن تحریم ها می باشد مشکلات اقتصادی تحریم ها نیست بلکه بیشتر آن برمی‌گردد به سوء مدیریت
ایشان در پایان گفتند انشاءالله بتوانیم با درس گرفتن از بیانیه حضرت آقا در گام دوم انقلاب در مقابل دشمنان این نظام پیروز و سربلند باشیم.
در ادامه نیز رئیس کانون بازنشستگان به سخنرانی پرداختند ایشان نیز ضمن عرض خیر مقدم به حضار محترم و مهمانان ویژه و همچنین تشکر از دست اندرکاران این برنامه گفت: به امید خدا برنامه‌هایی را برای سال جاری در کانون پیشکسوتان در نظر داریم که انشالله با همکاری شما پیشکسوتان عزیز این برنامه‌ها را به بهترین شکل در سال جاری اجرا خواهیم کرد.
وی گفت از ظرفیت شما دوستان در اجرای برنامه‌ها به نحو مطلوب استفاده خواهد شد. رئیس کانون پیشکسوتان در ادامه به تشریح برنامه‌های کانون پیشکسوتان پرداختند و در پایان این برنامه نیز از پیشکسوتان تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظرات