به همت مهندسین جهادی کانون بسیج مهندسین صنعتی شهرستان عسلویه انجام پذیرفت:
مسئول کانون بسیج مهندسین شهرستان عسلویه گفت: بسیج مهندسین شهرستان عسلویه در یک هفته‌ای که در شهر پلدختر مستقر بوده است روزانه 100 میلیون تومان و در مجموع بیش از 700 میلیون تومان وسایل منزل سیل‌زدگان را تعمیر کرده است .
کد خبر: ۹۱۳۴۸۶۵
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۴

به گزارش سرویس بسیج مهندسین صنعت خبرگزاری بسیج، احسان آذری صبح  امروز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان عسلویه، اظهار داشت: در جریان سیل اخیر که خسارات زیادی به برخی استان‌ها به ویژه استان‌های گلستان، لرستان و خوزستان وارد شد، شاهد سیل کمک‌های مردمی  از سراسر کشور به این عزیزان بودیم.

مسؤول کانون بسیج مهندسین شهرستان عسلویه افزود: ما نیز بر اساس  وظیفه  انسانی خود تصمیم گرفتیم در این زمینه  کمکی به مردم عزیز سیل‌زده خرم آباد  و شهرستان پلدختر داشته باشیم که با اعلام فراخوان حدود 40 نفر از مهندسان بسیجی در این طرح ثبت نام کردند و با حمایت و پشتیبانی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس راهی استان لرستان شدیم.

وی عنوان کرد: براساس بازدیدهای میدانی صورت گرفته، تقسیم وظایف انجام شد و یک گروه در زمینه پاکسازی و شستشوی منازل سیل‌زدگان و گروهی  نیز در قالب تعمیرگاه صلواتی نسبت به تعمیر لوازم خانگی مردم منطقه اقدام کردند که مورد استقبال مردم پلدختر واقع شد.

آذری از برپایی تعمیرگاه صلواتی با همکاری قرارگاه سازندگی امام رضا(ع) در منطقه پلدختر برای مدت دو ماه خبر داد و افزود: با رایزنی‌های صورت گرفته مکان مناسبی جهت تعمیرگاه صلواتی توسط قرارگاه سازندگی امام رضا(ع) تأمین می‌شود و مدیریت آن با بسیج مهندسین استان بوشهر است که به مدت یک تا دو ماه در منطقه مستقر و لوازم خانگی سیل‌زدگان تعمیر می‌شود.

مسؤول کانون بسیج مهندسان شهرستان عسلویه با بیان اینکه در صورت نیاز آمادگی خدمت‌رسانی در استان خوزستان نیز داریم، تأکید کرد: از تمام کسانی که در زمینه فنی و تعمیر لوازم خانگی مهارت دارند دعوت می‌کنیم در این زمینه با ما همکاری داشته باشند.

وی با اشاره به استفاده از ظرفیت صنف تعمیرکاران لوازم خانگی در اجرای این طرح  یادآور شد: افرادی که در زمینه فنی و تعمیر لوازم منزل مهارت دارند می‌توانند به دفتر بسیج مهندسین شهرستان عسلویه مراجعه یا با شماره تلفن 07731372038  تماس بگیرند  تا بر اساس برنامه زمان‌بندی شده نسبت به اعزام آنها به شهر پلدختر اقدام نماییم.

آذری گفت:  طبق اعلام‌هایی که صورت گرفت بیش از هشت هزار منزل مسکونی در شهر پلدختر در معرض سیل قرار گرفتند که اکنون کار پاکسازی و شستشوی منازل توسط نیروهای نظامی و بسیجی، هیئت‌های مذهبی و روحانیون انجام گرفته و سازمان‌های دولتی هم در حال تلاش در پاکسازی معابر و خیابان‌ها و کوچه‌ها هستند و ماشین‌های آتشنشانی و کارواش و حمل زباله نیاز است.

وی عنوان کرد:  بسیج مهندسین  شهرستان عسلویه در یک هفته‌ای که در شهر پلدختر مستقر بوده است روزانه 100 میلیون تومان  و در مجموع بیش از 700 میلیون تومان وسایل منزل سیل‌زدگان را تعمیر کرده است .

 

ارسال نظرات