خبرهای داغ:
فرمانده سپاه خوزستان گفت:ولایتمداری پاسداران عزیز و بسیجیان، همانگونه که در تمام حوادث حضور فعال داشتند بر مبنای تکلیف‌گرایی و با محوریت نماینده معظم ولی‌فقیه و امام جمعه اهواز محقق خواهد شد.
کد خبر: ۹۱۳۴۸۵۴
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از اهواز، سردار حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه خوزستان، در حاشیه مراسم بزرگداشت هفته عقیدتی در بیت امام جمعه اهواز، در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: مسؤولیت حجت‌الاسلام موسوی‌فرد تحت عنوان نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه اهواز را تبریک گفته و نیاز به استفاده بیشتر و پشتیبانی ایشان را در حوزه معنویت‌افزایی اعلام میدارم تا انشالله بتوانیم این بُعد مهم سپاه را همچنان به عنوان سنگری مستحکم نگاه داریم.

وی افزود: انشالله ولایتمداری پاسداران عزیز و بسیجیان، همانگونه که در تمام حوادث حضور فعال داشتند بر مبنای تکلیف‌گرایی و با محوریت نماینده معظم ولی‌فقیه و امام جمعه اهواز محقق خواهد شد.

فرمانده سپاه خوزستان گفت: ما امروز آمدیم تا انشالله با پشتیبانی‌های امام جمعه اهواز بتوانیم در راستای تحقق این امور گام برداریم.

به گزارش خبرگزاری فارس، یکی از مهمترین دغدغه های مردم سیل زده پس از وقوع سیل، امدادرسانی به آنها برای تخلیه منازل، کاهش حجم سیلاب و انجام اقدامات زیرساختی بود که نیروهای جهادی بسیج و سپاه در اولین ساعت وقوع سیل خود را به کمک مردم روستاها و شهرهای خوزستان رساندند تا در کنار دیگر نیروهای مسلح، نیروهای امدادی و مسئولان اجرایی، به یاری مردم بشتابند.در این میان نیز، فرماندهان ارشد و عالی رتبه سپاه از روزهای اول بحران سیل، خود را به میان مردم مناطق سیل زده رساندند و از نزدیک به گفتگو با آنها پرداختند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها