به مناسبت فرا رسیدن روز معلم جمعی از پاسداران سپاه ناحیه فارسان با رئیس و کادر آموزش و پرورش شهرستان فارسان دیدار و از مقام والای معلم تجلیل کردند .
کد خبر: ۹۱۳۴۸۵۳
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از  استان چهارمحال و بختیاری؛ به مناسبت فرا رسیدن هفته عقیدتی سیاسی و گرامیداشت روز معلم جمعی از پاسداران سپاه ناحیه فارسان با حضور در اداره و دیدار با رئیس و کادر آموزش و پرورش شهرستان فارسان از زحمات این معلمان عزیز قدردانی و از ایشان دلجوئی کردند.

در این نشست صمیمانه جانشین فرمانده سپاه ناحیه فارسان، آموزش و پرورش را قلب تپنده جامعه دانست و عنوان کرد: اگر در جامعه نسل جوان درست آموزش ببیند و نسلی انقلابی و عالم تربیت شوند، آینده ایران اسلامی تضمین خواهد شد.

آقای تیموری، رئیس آموزش و پرورش شهرستان فارسان نیز ضمن تقدیر و تشکر از کادر سپاه فارسان،  پاسداران را برادران خود دانست و گفت: مدرسه خانه دوم دانش آموزان است؛ اما باید در نظر داشت که خانه اول آنها خانواده است و تربیت و آموزش ابتدا از خانواده آغاز می شود.

وی ا فزود: همین موضوع  بیانگر این امر است که خانواده تاثیر گذارترین رکن در جامعه است که همه چیز به آن بستگی دارد. یک خانواده سالم است که می تواند بستر را برای آموزش و نقش آفرینی معلم و مدرسه آماده کند. لذا باید تلاش کنیم تا با فرهنگ سازی ابتدا خانواده ها را به بلوغ فکری و دینی برسانیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فارسان، حجت الاسلام رضائی نیز گفت: معلم شهید استاد مرتضی مطهری کسی است که می توان تمام افکار و اندیشه های ایشان را نمونه ای از تفکر اسلامی و زیر بنای تمدن اسلامی دانست لذا تمامی معلمان ضمن الگو گیری از این استاد ارجمند باید تلاش کنند تا افکار ایشان را به نسل جوان منتقل کنند.

ارسال نظرات