خبرهای داغ:
مسئول عقیدتی نمایندگی ولی فقیه سپاه هندیجان بیان کرد
مسئول عقیدتی نمایندگی ولی فقیه ناحیه سپاه هندیجان گفت: با شروع ماه مبارک رمضان برای پرسنل پاسدار، بسیجی و سربازان ناحیه برنامه های متنوعی تا پایان ماه رمضان برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۱۳۴۸۴۹
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۹

پاسدار سید رضا مولوی در شامگاه یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد: پیشاپیش ماه پر خیروبرکت رمضان را به تمام مسلمانان و بویژه پرسنل ناحیه و بسیجیان و سربازان تبریک گفته و امیدوارم در این ماه عزیز بهترین بهره ها را همگی استفاده معنوی داشته باشیم.

وی افزود : با شروع ماه رمضان در روزهای زوج کلاس های نور مبین ذکر ماه رمضان همراه با دعای افتتاح با استفاده از امام جمعه موقت حاج آقا بنی سعید برگزار خواهد شد .

وی بابیان کلاس های روزهای فرد در ناحیه سپاه گفت: در روزهای فرد ماه مبارک رمضان کلاس های اخلاق و محفل انس با قرآن برای بسیجیان، پاسداران و سربازان ناحیه سپاه در نماز خانه اجراء خواهند شد.

پاسدار سید مولوی مسئول عقیدتی سیاسی نمایندگی ولی فقیه ناحیه سپاه هندیجان عنوان کرد: امسال در ایام رمضان با برنامه ریزی مراسمات ویژه ایی نسبت به قبل اجرایی خواهد شد و سربازان ناحیه می توانند از فضای معنوی این ماه عزیز ماهی که سراسر مغفرت و رحمت هست استفاده کافی ببرند .

وی بااشاره به حضور پاسداران در مراسمات ماه رمضان در ناحیه بیان کرد : پاسداران بزرگوار می توانند همانند سال های قبل با حضورشان درمراسمات معنوی ماه رمضان استفاده کافی داشته باشند و همچنین نصب بنر به همراه قرائت قرآن از دیگر برنامه های تدارک دیده شده است.

سید مولوی در ادامه تاکید داشت : کلاس های قرآنی بانظم و هماهنگی خاصی از طرف حوزه نمایندگی ولی فقیه ناحیه سپاه هندیجان تدارک دیده شده که تا پایان ماه رمضان همراه با شب های قدر ، شهادت امام علی (ع) و ولادت امام حسن مجتبی(ع)و راهپیمایی روز قدس و عید فطر در سطح شهرستان انجام خواهند گرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها