خبرهای داغ:

تقدیر سپاه هندیجان از دادستان

آئین تکریم و معارفه دادستان های جدید و قدیم هندیجان برگزار شد که ناحیه سپاه هندیجان از همکاری چندین ساله آقای کریمی دادستان قدیم با سپاه و بسیج تقدیر نمود و برای دادستان جدیدآقای خادمی آرزوی موفقیت کرد.
کد خبر: ۹۱۳۴۸۴۶
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان ،مدیر ارشد ناحیه سپاه هندیجان سروان پاسدار سعید سنگری درپیش از ظهر یکشنبه آئین تکریم و معارفه دادستان های جدید و قدیم شهرستان هندیجان در سالن اجتماعات فرمانداری حضور پیدا کرد و به نمایندگی از فرمانده ناحیه سپاه و مجموعه سپاه وبسیج هندیجان از حمایت ها و همکاری های آقای ارسلان کریمی دادستان و دادسرای عمومی انقلاب قدیم در هندیجان ضمن اهداء لوح از وی تقدیر نمود و همچنین برای آقای حسن خادمی دادستان جدید هندیجان آرزوی موفقیت نمود و آمادگی خود را در جهت همکاری اعلام کرد.

وی افزود : آقای کریمی همواره در کنار بسیج و سپاه هندیجان در برگزاری کلاس های آموزشی امر به معروف و نهی از منکر و دیگر برنامه ها و مراسمات سپاه بوده که الحمدلله تعامل خوبی در این چند سال خدمت صادقانه وی برقرار بود که در هر جا فعالیت دارند آرزوی موفقیت وپیروزی را دارم.

در پایان مراسم از زحمات ۵ ساله حضور دادستان قدیم هندیجان آقای کریمی از طرف سپاه وبسیج و سایر ارگان های نظامی و اداری و نهادها به شایستگی مورد تجلیل قرار گرفت .

ارسال نظرات
پر بیننده ها