صداوسيماي مركز يزد در ماه مبارك رمضان با ويژه برنامه هاي تلويزيوني و راديويي به استقبال ماه مبارک رمضان می رود.
کد خبر: ۹۱۳۴۸۴۴
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد،  صداوسيماي مركز يزد در ماه مبارك رمضان با ويژه برنامه هاي تلويزيوني و راديويي به استقبال ماه مبارک رمضان می رود.
سیمای شبکه یزد هر روز با با پخش برنامه‌های زنده "تا سپیده" ویژه سحر ساعت ۳ الی ۴:۴۵ بامداد، "ماه مهربانی" در لحظات افطار ماه مبارک ساعت ۱۸:۴۵ تا اذان مغرب میهمان خانه‌های مردم دارالعباده می‌باشد.
پخش و تامین سیمای مرکز یزد نیز با سریال رستاخیز تفنگ‌ها ساعت ۸:۱۵ الی ۹ و سریال در حاشیه (یک) از ساعت ۲۰:۳۰ تا ۲۱:۱۵ از سیمای شبکه یزد پخش می‌کند؛ و از دیگر برنامه‌های این مرکز می‌توان به پخش مستقیم " ترتیل خوانی قرآن کریم" از امام زاده سید جعفر محمد (ع) یزد ساعت ۵ بامداد الی ۶ صبح، پاسخگویی به مسایل شرعی در برنامه "آئینه ذکر" ساعت ۱۲ تا ۱۲:۵۰ دقیقه الی و سخنرانی آیت ا... ناصری در ساعت ۱۳:۴۵ اشاره کرد.
معاونت صدای مرکز یزد نیز با برنامه‌های " نجوای سحری" ویژه سحر‌های ماه رمضان ساعت ۳ بامداد تا ۴:۳۰، "شهر یزدان"در افطار ماه مبارک هرشب ساعت ۱۸:۳۰ تا ۲۰:۳۰، "جمع خوانی قرآن کریم "هر روز از ساعت ۱۵ تا ۱۶، " ترتیل خوانی قرآن کریم " از ساعت ۴:۳۰ تا ۵:۳۰ و همچنین سخنرانی آیت ا... علاقه بند از ساعت ۵:۳۰ تا ۶ میهمان خانه‌های مردم دارالعباده می‌باشد.
انتهای پیام/
ارسال نظرات