دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان چهارمحال و بختیاری گفت: با همکاری مرجع قضایی و نیروی انتظامی پنج نفر از عوامل توزیع و فروش مواد مخدر در شهرکرد دستگیر شدند.
کد خبر: ۹۱۳۴۸۳۶
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ عبدالرضا علیمحمدی اظهار داشت: طی عملیاتی در بازرسی از منازل عوامل تهیه و توزیع مواد مخدر در شهرکرد تعداد 121 بسته هروئین، 16 بسته مواد روانگردان شیشه، 5 بسته تریاک آماده فروش و 6 عدد پایپ و 5 عدد ترازوی توزین مواد مخدر کشف و ضبط شد. وی افزود: عوامل توزیع مواد مخدر از مدتها قبل شناسایی و تحت نظارت و اشراف اطلاعاتی بودند و در عملیاتی که هفته گذشته صورت گرفت مقدار یک کیلو 930 گرم هروئین  از این افراد کشف گردید.

علیمحمدی تصریح کرد: در عملیات جدیدی نیز که صبح امروز انجام شد تعداد 4 منزل مسکونی مورد بازرسی قرار گرفت و یک منزل به دلیل تبدیل شدن به مکانی برای توزیع و فروش مواد مخدر، در راستای ماده 13 قانون مبارزه با مواد مخدر پلمپ گردید.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان با هشدار به همه عوامل تهیه و توزیع مواد مخدر بیان داشت: دستگاه قضایی به طور صریح و قاطع با سوداگران مرگ و توزیع کنندگان مواد مخدر مبارزه و برخورد می نماید.

ارسال نظرات