فرمانده سپاه فارسان گفت: اگر بتوانیم اندیشه های شهید مطهری را به نسل جوان امروز منتقل کنیم گامی بلند در راستای تحقق تمدن اسلامی برداشته ایم .
کد خبر: ۹۱۳۴۸۳۳
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از  استان چهارمحال و بختیاری؛ به مناسبت فرا رسیدن هفته عقیدتی سیاسی و گرامیداشت روز معلم، فرمانده سپاه ناحیه فارسان در جمع دانشجویان و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد فارسان حضور یافت.

وی ضمن تبریک هفته عقیدتی سیاسی و گرامیداشت یاد استاد برجسته شهید مرتضی مطهری با بیان اینکه دانشجویان باید به موضوع سبک زندگی اسلامی بپردازند، گفت: سبک زندگی موضوع مهمی است که رهبر معظم انقلاب از سال 89 به آن تاکید داشتند. رویکردهای اساسی تمدن اسلامی باید با سبک زندگی گره زده شود و در موضوعاتی مانند سبک تربیتی، سبک فرهنگی، سبک توحیدی، سبک انقلابی و غیره کار شود.

وی با اشاره به بیانیه مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب گفت: بند آخر این بیانیه بر سبک زندگی اسلامی تأکید و توجه دارد. نخبگان و فرهیختگان جامعه باید به این مسئله توجه کنند. امروز جهان غرب در قالب برنامه های مختلف در تلاش برای جایگزینی زندگی غربی به جای زندگی ایرانی - اسلامی است.

سرهنگ پاسدار حمید یزدانی در ادامه عنوان کرد: به دلیل اینکه ما قدردان بسیاری از ظرفیت ها و الگوهای خود نیستیم، دشمن توانسته با برخی برنامه ها، انحرافی در این زمینه به وجود آورد. در مقابل تلاش دشمن برای فاصله گرفتن از سبک زندگی اسلامی باید ارزشها، سبک زندگی و الگوهای اسلامی را با روش ها و ابزار روز به جامعه معرفی کرد.

فرمانده سپاه ناحیه فارسان در پایان گفت: اسلام در رابطه با سبک و تمام شئون زندگی اسلامی برنامه دارد و باید با شناخت و معرفی آن اصول به جامعه ، جلوی ترویج سبک زندگی شکست خورده غرب را گرفت. برای ترویج سبک زندگی اسلامی در جامعه و مقابله با دسیسه های دشمن در این خصوص باید اندیشه های استاد شهید مرتضی مطهری را در جامعه ترویج داد و به صورت جهادی و هوشمندانه عمل کرد.

ارسال نظرات