سخنگوی هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی‌ گفت: موضوع سهمیه‌بندی بنزین فعلاً متوقف است و قرار است که این موضوع در جلسه مشترک مجلس و دولت مورد بررسی قرار گیرد.
کد خبر: ۹۱۳۴۷۸۲
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج،  بهروز نعمتی سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در حاشیه جلسه قوه مقننه با حضور در جمع خبرنگاران درباره جلسه غیرعلنی امروز پارلمان، گفت: در این جلسه درباره موضوعات مختلف منطقه و حوزه بین‌الملل و داخلی بحث و تبادل نظر شد.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه لاریجانی رئیس مجلس توضیحاتی درباره‌ اصلاح ساختار بودجه ارائه کرد، افزود:  قرار است آقای نوبخت سناریوهای مختلف دولت را در این زمینه به مجلس ارائه کند.

نماینده تهران در مجلس ادامه داد: در مورد بنزین فعلاً موضوع سهمیه‌بندی متوقف است، قرار است دولت و مجلس مشترکاً در این باره بحث و بررسی کنند و راهکاری بیندیشند.

نعمتی همچنین اضافه کرد: آقای نوبخت در جلسه امروز فراکسیون مستقلین گفت که دولت سناریوهای مختلفی برای موضوع اصلاح ساختار بودجه در نظر گرفته که آنها را مورد بررسی قرار می‌دهند.

وی اعلام کرد: قرار است آقای نوبخت در جلسات کمیسیون برنامه و بودجه نیز حضور یابد و سناریوهای دولت برای اصلاح ساختار بودجه را ارائه کند.

سخنگوی هیأت رئیسه مجلس همچنین با اشاره به آغاز ماه مبارک رمضان گفت که جلسات علنی مجلس از فردا ساعت 9 صبح آغاز خواهد شد.

ارسال نظرات