خبرهای داغ:

اطلاعيه فرمانده انتظامی استان قزوین به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان

فرمانده انتظامي استان، طي اطلاعيه اي بر تعظيم شعائر ديني و حفظ حرمت اين ماه توسط شهروندان تاکید کرد.
کد خبر: ۹۱۳۴۷۴۴
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج قزوین، اطلاعيه ای از سوی فرماندهی انتظامی استان قزوین به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان بدین شرح صادر شد؛

خدا را بي نهايت شاكريم كه از خزانه موهبت و الطاف بيكران خود بر ما منت نهاد تا دگر باره بتوايم اين ماه پربركت و پر فضيلت را درك كنيم.
ماه رمضان ماه خداوند ، ماه نزول قرآن و از شريف ترين ماه هاي سال است و برکات آن در سلامت و آرامش روح و جسم و به تبع آن افزايش امنيت و کاهش جرايم جلوه مي کند.

اين روز ها خدا، دروازه هاي آسمان را به ما نشان خواهد داد و دست هاي لبريز دعاي ما در كهكشان ها جاري خواهد شد و اين شب ها ، خداوند فانوس هاي مهرباني اش را به سوي ما خواهد افروخت، تا به بيشه هاي زشت و مه آلود، گم نشويم .
سرهنگ "مهدی حاجیان" فرماندهي انتظامي قزوین ضمن تبريك حلول اين ماه پر بركت و آرزوي قبولي طاعات و عبادات مردم فهيم و متدين، عموم هموطنان به ويژه متصديان اماكن عمومي و اصناف را به رعايت نكات ذيل جلب مي نماید.

1- روزه خواري در ملاء عام از نظر شرعي حرام و مصداق جرم مشهود بوده و قابل تعقيب است . بديهي است معذوراتي مانند بيماري و مسافرت مجوز روزه خواري در انظار عمومي نمي باشد.
2- متصديان هتل ها، رستوران ها، مهمان پزيرها، پايانه ها و فرودگاه صرفا براي مسافران خود مي توانند ضمن اخذ مجوز از مراجع ذي ربط بارعايت شئونات اسلامي و پوشش فضاي مربوط، فعاليت كنند.
گفتني است ارائه خدمات توسط ساير مراكز پذيرايي از اذان صبح تا اذان مغرب ممنوع بوده و در صورت مشاهده برابر مقررات با متخلفان برخورد خواهد شد.
3- از همه عزيزان هموطنان مخصوصا رانندگان وسايل نقليه عمومي و خصوصي انتظار مي رود از تظاهر به روزه خواري، استعمال دخانيات پرهيز كنند.
4- نيروي انتظامي در زمان افطار و شب هاي قدر که حضور و تردد مردم عزيز تراکم بيشتري دارد،تلاش خواهد کرد با حضور ماموران انتظامی و راهور رفت و آمد را تسهيل و امنيت را ارتقاء بخشد و از مردم مومن و پارسا انتظار است همكاري لازم را با پلیس داشته باشند ، و در صورت مشاهده موارد تخلف از طريق تلفن 110 پليس را در جريان قرار دهند.

 

1010/د30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار