با حضور فرماندهان و پاسداران،

تجلیل از ۶ هزار معلم مدارس استان سمنان+ تصاویر

مسئول بسیج دانش آموزی استان سمنان گفت: با حضور فرماندهان و کارکنان سپاه نواحی استان سمنان از ۶ هزار معلم استان سمنان در هفته بزرگداشت مقام معلم تجلیل شد. به
کد خبر: ۹۱۳۴۷۰۸
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج دانش آموزی از استان سمنان به منظور تکریم از مقام شامخ معلم در هفته بزرگداشت معلم ۶۰۰۰ گل در سطح ۴۵۰ مدرسه سطح استان تقدیم معلمان شد.
یوسفعلی طاهری مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان سمنان اظهار کرد: اهدای شاخه‌های گل به معلمان به همت و مشارکت بسیج دانش آموزی و بسیج فرهنگیان سپاه قائم آل محمد (عج) است و بیش از ۵۰ تیم از پاسداران و بسیجیان اعم از فرمانده محترم و پایوران ناحیه، امام جماعت مسجد محله، مسئول هیئت امنا مسجد محله، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج محله، روسا و اعضای شورا‌های محله اسلامی، مدیر کانون بسیج فرهنگیان ناحیه و فرماندهان حوزه‌های بسیج دانش آموزی در مراسم اهدای گل به معلمان شرکت دارند.
طاهری تکریم از مقام علمی و معنوی معلمان و ارتقای روحیه انقلابی و ولایتمداری این قشر فریخته در راستای پرورش نیرو‌های طراز انقلاب اسلامی و نیز توجه دادن جامعه به مقام شامخ معلم را از اهداف این بزرگداشت دانست.
وی بیان کرد: مدارس هدف طرح شهید بهنام، طرح امیدان و مدارس محله‌های اسلامی از اولویت اعزام اکیپ‌ها جهت تجلیل از معلمان قراردارند./ع
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار