آیت الله طبرسی گفت: شخصا در سالن اجتماعات استانداری به حجت الاسلام روحانی تاکید کردم تحقق مصوبات جبران خسارت سیل از ضروریات است و نیاز به پیگیری مستمر دارد.
کد خبر: ۹۱۳۴۶۴۷
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،آیت الله نورالله طبرسی صبح امروز(15اردیبهشت) در  آیین اهدای هزار بسته لوازم خانگی و هزار رأس دام سبک به مردم سیل زده مازندران که در سالن همایش بهزیستی برگزار شد، به سیل اخیر مازندران اشاره کرد و این حادثه تلخ و دردناک را امتحان الهی دانست و اظهار کرد: مردم در سیل اخیر صبر و بردباری را در مقابل این حادثه بزرگ به خوبی تصویر کردند.

 وی با قدردانی از رهبر انقلاب، دستگاه های اجرایی و دولتی و مردم، افزود: سیل زدگان با وجود مشکلات عدیده حتی یکبار هم برای دریافت نیازمندی های خود به دفتر ما مراجعه نکردند.

 نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه کمک رسانی سپاه و ارتش و نیروهای مسلح در سیل اخیر قابل توصیف نیست،گفت: سپاه و بسیج همیشه در صف اول امداد رسانی هستند.

 وی به سفر رئیس جمهور به مازندران جهت بررسی مشکلات سیل زدگان اشاره کرد و گفت: شخصا در سالن اجتماعات استانداری به حجت الاسلام روحانی  تاکید کردم تحقق مصوبات جبران خسارت سیل از ضروریات است و نیاز به پیگیری مستمر دارد.

به گزارش شبستان،  نماینده ولی فقیه در مازندران بر انسجام و همدلی بین همه ی مسئولین و مردم تاکید کرد.

 

انتهای پیام./

ارسال نظرات
پر بیننده ها