همایش بزرگ خانوادگی اساتید بسیجی استان اصفهان با حضور بیش از ۵۰۰ نفر از اساتید و خانواده ایشان در اردوگاه فرهنگی شهدا سپاه حضرت صاحب‌الزمان(عج) برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۳۴۶۱۸
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۷

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، محمد باقری با اشاره به مصادف شدن روزهای آخر ماه مبارک شعبان و روز گرامیداشت مقام استاد از برگزاری همایش بزرگ خانوادگی روز استاد با همکاری نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در تاریخ ۱۲ اردیبهشت‌ ماه جاری با حضور بیش از ۵۰۰ نفر از اساتید و خانواده محترمشان در اردوگاه فرهنگی شهدا سپاه حضرت صاحب‌الزمان(عج) خبر داد .
وی با اشاره به تلاش دشمن در جهت نفوذ در دانشگاه‌ها و خصوصا خانواده اساتید گفت دشمنان قسم خورده تمام تلاش خود را در مجامع نخبگانی کشور خصوصا روی قشر استاد و خانواده ایشان انجام داده تا بتوانند با جنگ نرم و جنگ روانی خود این قشر موثر را از اهداف و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دور کرده و جایگاه و ظرفیت اجتماعی و سیاسی نخبگان را بشدت کاهش داده و ضربه‌های مهلکی را بر درخت تنومند انقلاب وارد نمایند و به ما بقبولانند که ما نمی توانیم و نگاهمان به بیرون مرزهای ایران اسلامی باشد که به حول و قوه الهی و تلاش اساتید به همراه خانواده این خواب را به گور خواهند برد.
مسئول سازمان بسیج اساتید استان اصفهان با تأکید بر خانواده محور بودن برنامه‌های بسیج اساتید استان اصفهان بر اساس اهداف تعیین شده تصریح کرد: برگزاری چنین همایش‌هایی در شرایطی که دشمن با تمام توان فرهنگی و اقتصادی خود در حال جنگ تمام عیار نرم اقتصادی علیه مردم غیور ایران اسلامی است و تلاش می‌کند بذر ناامیدی و یأس را در دامان این مردم بکارد باعث ایجاد وحدت و مودت میان اساتید و خانواده‌های ایشان و تعامل اساتید از دانشگاه‌های مختلف استان می‌شود.
وی برنامه‌های این همایش را سخنرانی دکتر مجتبی جعفری از فرماندهان جنگ نرم سازمان بسیج اساتید استان اصفهان در خصوص نقش اساتید در گام دوم انقلاب، برگزاری غرفه‌های فرهنگی و کتاب، مسابقات ورزشی و فرهنگی، کارگاه ویژه کودکان و نوجوانان و برنامه‌های فرهنگی دیگر نام برد.
باقری در پایان خاطرنشان کرد: این همایش به‌ صورت سالانه برگزار می‌شود و از نمونه‌های خوب همکاری مشترک نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ اصفهان و بسیج اساتید است.

 

ارسال نظرات