حجت الا سلام علیمحمدی ، گفت: در اجرای برنامه ها ، تاکید سپاه بر روی اثر بخشی برنامه های عقیدتی سیاسی و فرهنگی در جهت تمدن سازی اسلامی در کشور و جهان است.
کد خبر: ۹۱۳۴۶۰۸
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الا سلام علی اشرف علیمحمدی ، مسئول دفتر نمایندگی ولی فیه در سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام ، که بهمراه جمعی از کارکنان سپاه بمناسبت گرامیداشت روز معلم و هفته عقیدتی سیاسی ، در دفتر امام جمعه شهر ایلام حضور یافته بود ، گفت: بمناسبت گرامیداشت سالروز شهادت استاد "شهید مرتضی مطهری" و مقام معلم که در سپاه و بسیج بنام هفته عقیدتی سیاسی نامگذاری شده است بیش از 200 برنامه اجرامی شود .

وی به کیفیت برنامه ها اشاره کرد و گفت: در اجرای برنامه ها ، تاکید سپاه بر روی اثر بخشی برنامه های عقیدتی سیاسی و فرهنگی در جهت تمدن سازی اسلامی در کشور و جهان است.

حجت الاسلام علیمحمدی ، در ادامه از برگزاری نشست حکمت مطهر و تجلیل از مربیان عقیدتی سیاسی ، برگزاری نمایشگاه از کتاب های شهید مطهری ، نشست های سیاسی و بصیرتی ، دوره تربیت و تعالی کارکنان ، برنامه های ورزشی و غبار روبی مزار شهدا ء در این هفته توسط سپاه و بسیج خبر داد.

وی در پایان با اشاره به تلاش های صورت گرفته توسط سپاه در خدمت رسانی به مناطق سیل زده استان و لزوم ادامه این خدمات توسط دولت و سپاه ، گفت: قرارگاه فرهنگی سپاه در مناطق سیل زده استان تشکیل شده است که ان شاالله با برنامه ریزی و حضور اساتید ، روحانیون و طلاب برنامه های فرهنگی در خلال کارهای سازندگی اجرا خواهد شد.

 

ارسال نظرات