دکتر علی بیگدلی گفت:شهید استاد مرتضی مطهری مغز متفکر انقلاب اسلامی و ایدئولوژیست کم نظیر اسلام و انقلاب بود.
کد خبر: ۹۱۳۴۶۰۷
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۷

 

به گزارش خبرگزاری بسیج؛علی بیگدلی ،یکی از هادیان سیاسی کشوردر همایش حکمت مطهر که در شهرستان قیدار برگزارشد،اظهار داشت: شهید مطهري يكي از چهره هاي برجسته تاريخ معاصر است كه در تبيين انديشه هاي سياسي معمار بزرگ انقلاب اسلامي حضرت امام خميني(ره) قبل و بعد از انقلاب نقش بسزايي ايفا كرد و با درك عميق و استدلال‌هاي آموزش هاي ديني، پاسخگوي نيازهاي فرهنگي، اعتقادي زمان خود بود.

 

بیگدلی تصریح کرد:شهید استاد مرتضی مطهری مغز متفکر انقلاب اسلامی و ایدئولوژیست کم نظیر اسلام و انقلاب بود و در دوران انقلاب اسلامی شخصیتی همچون ایشان نقش کم نظیری در هدایت جوانان در مسیر مبارزه با دشمن داشت.

 

وی  به خصوصیات اخلاقی شهید مطهری اشاره کرد و گفت: مردم گرایی ، نگاه ویژه به مقوله عدالت اجتماعی ، پرهیز از روشنفکرنمایی ، ارائه اندیشه نوین وآسیب شناسی دینی از جمله خصوصیات شهید مطهری بود.

وی افزود: آثار به جاي مانده از اين شهيد گرانقدر گنجينه بي نظيري است كه مي‌تواند روح تشنه و جوياي آگاهي جوانان امروز را به خوبي سيراب كند و چارچوب هاي فكري آنان را به خوبي و با استحكام بي بديل سامان دهد.

بیگدلی با اشاره به شخصیت والای شهید مطهری تاکید کرد: ایشان براي همه اعصار و قرون يك الگوي زنده و شايسته بوده وتوانست در دوران حيات خود چنان باور و اعتقادي را در جامعه به وجود آورد كه به جرات مي توان گفت هم در بعد اخلاقي و هم از جنبه شخصيتي الگويي بي نظير است.

ارسال نظرات