خبرهای داغ:
یک کارشناس مسائل عقیدتی و سیاسی در کارگاه بصیرتی سرخه گفت: اگر از راه ولی امر مسلمین خارج شویم چنان ضربه‌ای از دشمن می‌خوریم که جبران ناپذیر است
کد خبر: ۹۱۳۴۵۸۸
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی، کارگاه بصیرتی به همت نمایندگی، ولی فقیه با حضور سید حسین موسویان کارشناس مسائل سیاسی، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی فاطمی بصیر امام جمعه سرخه، ائمه جماعات و مربیان عقیدتی سیاسی در هیئت سید الشهدا سرخه برگزار شد
سید حسین موسویان، کارشناس مسائل سیاسی در این کارگاه بصیرتی با اشاره به مسائل سیاسی روز گفت: با توجه به فشار‌های فراوانی که در کشور وجود دارد اگر مردم در اثر فشار‌های روانی دشمن سوال کنند که چرا امام کاری نمی‌کند باید این سخن شهید بهشتی را به یادآوریم که می‌گفت؛ ما باید فدای امام شویم نه اینکه امام فدای ما شود.
وی افزود: بنا به گفته شهید بهشتی کسی که دشمنانش از او تعریف می‌کنند باید بداند که منافق است. اگر از راه امام خارج شویم و پشت سر آن‌ها حرکت نکنیم چنان ضربه به ما، خانواده و حتی کشورمان وارد می‌شود که جبران آن بسیار سخت و طاقت فرسا است.
موسویان با اشاره گام دوم انقلاب بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران گام اول را مستحکم و استوار برداشت و باید گام‌های بعدی را به گونه‌ای برداریم که ۴۰ سال طول نکشد؛ دشمنان ما زمان برایشان بسیار اهمیت دارد چرا که در سخنرانی‌های امام خامنه‌ای و امام خمینی (ره) به دنبال این هستند که زمان رخداد و به ثمر نشستن تفکرات آنان کی محقق می‌شود.
وی با اشاره به جریان شناسی امروز گفت: نگاه حضرت امام خمینی (ره) و امام خامنه‌ای (مدظله العالی) در خصوص انقلاب و کشور‌های اسلامی منطقه یک نگاه پدرانه است. مانند ترکیه در زمان حمله داعش به سوریه تمام مرز‌های خود را برای تردد این گروه تکفیری باز گذاشته بود و اگر هر کشور دیگری بود تمام ارتباطاتش را با ترکیه قطع می‌کرد. اما با برخورد پدرانه امام خامنه‌ای شاهد چرخش کامل اردوغان به سمت ایران بودیم که تمام معادلات آمریکا و اسراییل را برهم.
وی افزود: تمام اهداف تروریستی عربستان، آمریکا و اسراییل در سیستان و بلوچستان این است که پیوند عمیق امنیتی، تجاری، غذایی و انرژی و... بین ایران و پاکستان به وجود نیاید تا پاکستان هم همانند عراق و یمن و ترکیه از دستشان خارج نشود.
موسویان با اشاره به حماقت آمریکا به تروریستی خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: این حماقت آمریکا خیلی به نفع ایران و انقلاب ما بود؛ و در عمل مقابله به مثل مجلس ما ارتش آمریکا را تروریستی خواند و این یعنی ارتش آمریکا دیر جرأت ورود به آب‌های ما و حتی مرز‌های ما را ندارد و به طبع آن مسئولان ارشد آمریکا از موضع خود علیه سپاه کمی کوتاه آمدند و این نشان از قدرت جمهوری اسلامی ایران در تمام دنیا دارد
ارسال نظرات
پر بیننده ها