مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شفت:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شفت، گستردگی فکری، درک زمان و آشنایی با مبانی دینی را از ویژگی‌های برجسته شهید مطهری دانست و گفت: شهید مطهری یکی از پیشرو‌ترین متفکران اسلامی بود.
کد خبر: ۹۱۳۴۵۶۴
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۹
حجت الاسلام والمسلمین تفهمی در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج در شفت، ضمن گرامیداشت ایام هفته عقیدتی سیاسی اظهار داشت: شهید مطهری یکی از پیشرو‌ترین متفکران اسلامی بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شفت، گستردگی فکری، درک زمان و آشنایی با مبانی دینی را از ویژگی‌های برجسته شهید مطهری دانست و گفت: این شهید والامقام با داشتن چنین صفاتی، سرآمد هم‌عصران خویش بود.

وی قدرت بیان بالا و طهارت روح را از جمله ویژگی‌های دیگر شهید مطهری دانست و تصریح کرد: امروز لازم است تا در راستای تقویت باور‌های دینی، با استفاده از ابزار هنر، جوانان را با اندیشه شهید مطهری آشنا کنیم.

تفهمی ضمن تشریح برنامه‌های سپاه ناحیه شفت در ایام هفته عقیدتی سیاسی افزود: دیدار با امام جمعه و حضور در نماز عبادی سیاسی جمعه، برگزاری نشست‌های بصیرتی، دیدار با خانواده‌های شهدا، تجلیل از هادیان سیاسی و برگزاری مسابقه کتابخوانی از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/
ارسال نظرات