خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحيه مهديشهر با اشاره براينكه خدمت رساني در روستاها به هيچ وجه قابل مقايسه با قبل از انقلاب نيست،گفت: ايجاد ساخت هاي توسعه اي در روستاها به بركت انقلاب اسلامي است
کد خبر: ۹۱۳۴۵۴۷
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۴

 

به گزارش خبرگزاری بسیج در مهدیشهر،حسن ذوالفقاری در بازدید از پایگاه مقاومت امام حسین(ع)فولادمحله در خصوص اهمیت اردوهای جهادی بسیج سازندگی با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری اظهار کرد:یکی از مسایل مهم تشکیل گروههای جهادی مستقر در روستاها است که طرح های محرومیت زدایی موجب ماندگاری روستائیان می شود.

وی در ادامه گفت:استقرار بسیج سازندگی تحت عنوان گروههای جهادی در راستای اقتصاد مقاومتی بدون شک نقش آفرین عرصه های سعی وتلاش در امر بهینه سازی مناطق روستایی وکم توسعه می باشد.

ذوالفقاری افزود:بسیجیان جهادگر با ارائه خدمت در زمینه های علمی فرهنگی ،بهداشتی ،عمرانی وشناسایی مشکلات ومعضلات مناطق محروم امکانات زیادی را به سوی روستاها سرازیر می کنند.

فرمانده سپاه ناحیه مهدیشهر،به خدمت رسانی به مناطق محروم در دوران قبل وبعد از انقلاب اشاره کرد وادامه داد توسعه مناطق محروم در دوره های مذکور به هیچ وجه قابلمقایسه نیست زیرا ایجاد ساخت های توسعه ای روستاها در این نوع مناطق وخدمات انجام شده از صفر تا 100 تنها به برکت انقلاب اسلامی صورت گرفته است.

ذوالفقاری ،محرومیت زدایی را شاخص ترین برنامه بسیج سازندگی عنوان کرد وگفت: امید واریم با توسعه فعالیتهای بسیج سازندگی وبا همیاری مردم در روستاهای شهرستان شاهد توسعه وپیشرفت ورفع مشکلات روستاها در آینده باشیم.

 

 v

ارسال نظرات
پر بیننده ها