خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی:

شهید مطهری شجاعانه با انحرافات مبارزه کرد

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: شهید مطهری با شجاعت و اقتدار در مقابل انحرافات فکری و اعتقادی می‌ایستاد.
کد خبر: ۹۱۳۴۴۸۷
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سلماس، سردار سرتیپ دوم حبیب شهسواری صبح امروز در همایشی که به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در کانون جوانان بسیج سلماس برگزار شد، اظهار کرد: شهید مطهری این دانشمند بزرگ با شجاعت و اقتدار در مقابل انحراف‌ها می‌ایستاد.

وی با اشاره به اینکه شهید مطهری این دانشمند و عالم ربانی در پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی ایران نقش چشمگیری را ایفا کرد، ادامه داد: شهید مطهری با تکیه بر قدرت علمی، عقیدتی و فلسفی خود به هرگونه شبهه و سؤال در حوزه دین پاسخ روشن و علمی می داد و به واسطه قلم شیوا و بیان فصیح خود در مقابل عقاید منحرف می‌ایستاد.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با اظهار اینکه به شهادت رسیدن این انسان بزرگ و عالم فرهیخته یک ضایعه بزرگ برای انقلاب اسلامی ایران بود، ادامه داد: دشمنان به واسطه حذف فیزیکی این سخنور و سخندان درصدد ضربه زدن به انقلاب و نظام بودند، حال آنکه گرچه آیت الله مطهری شهید شد ولی کتب و تالیفات وی به عنوان یک میراث گرانبها در نزد ما است.

این مسوول بر لزوم بازخوانی اندیشه‌ها و آراء آیت الله مطهری توسط نسل جوان و نسل گذشته تاکید کرد و بیان داشت: برای اینکه انقلاب اسلامی ایران همچنان در ریل خود باشد و از مسیر منحرف نشود، لازم است که نظریات و آموزه‌های تئوریسین‌های بزرگ انقلاب اسلامی را همواره مرور کنیم.

این مسوول در بخش دیگری از سخنان خود سیاست‌های غلط آمریکا در مواجهه با ایران اسلامی را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: همه رئیس‌جمهور‌های این کشور در مواجهه با ملت ایران تاکنون یک سیاست و تاکتیک را در پیش گرفته‌اند و تغییری در مواضع آنها دیده نشده است.

شهسواری سیاست اصلی ایادی استکبار جهانی را مبارزه با دین مبین اسلام دانست و ادامه داد: دشمنی اصلی آمریکا و اذناب آن با قرآن و دین است، بنابراین ما باید با هوشیاری هرچه بیشتر در مواجهه با توطئه‌های دشمنان اسلام و انقلاب گام برداریم.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی اقدام سپاه برای تروریست خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را مورد اشاره قرار داد و گفت: این اقدام نه‌تنها به سپاه این نیروی ارزشی و انقلابی ضربه نزده است، بلکه موجب تقویت وحدت ملی و همبستگی در بین ملت ایران شده است.

وی با اظهار اینکه دشمنان نظام و انقلاب به واسطه تروریست خواندن سپاه درصدد بودند، که بین مردم و مسوولان شکاف ایجاد کنند، ولی آحاد ملت و حکومت با قرار گرفتن در کنار یکدیگر این توطئه را در نطفه خفه کرده و دشمنان را یک بار دیگر مایوس کردند.

انتهای پیام

ارسال نظرات